ورود / عضویت
تاریخ 1398/03/11 ساعت 15:28

کمیته انضباطی باید با حواشی لیگ برخورد مناسبی کند

نگین پاکدل: فوتبال بانوان نسبت به مردان حاشیه کم‌تری دارد

نگین پاکدل: فوتبال بانوان نسبت به مردان حاشیه کم‌تری دارد به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایسنا، شب گذشته (جمعه) هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال زنان برگزار شد و ۱۲ تیم حاضر در لیگ برابر هم به میدان رفتند. در این میان لران زاگرس شیراز با نتیجه دو بر یک سپیدار قائمشهر را شکست داد و خود را ۹ امتیازی کرد. این تیم شیرازی که تا پایان نیم فصل اول تنها چهار امتیاز داشت اکنون در دو هفته اخیر دو پیروزی کسب کرده و در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. نگین پاکدل، سرمربی لران زاگرس در مورد بازی شب گذشته با نماینده مازندران گفت: اوایل مسابقه، بازیکنان‌مان حریف را دست کم گرفته بودند و به همین دلیل یک گل خوردیم، ولی در ادامه خود را جمع و جور کردند. از آنجایی که بازیکنانمان کم سن و سال هستند، بعد از گل خوردن به هم می‌ریزند و در طول فصل خیلی با آن‌ها کار کردیم که بتوانند در چنین شرایطی نتیجه را جبران کنند. شب گذشته هم خوشبختانه جبران کردند و پیروز شدیم.

او در ادامه افزود: حدود ۶ موقعیت داشتیم که دروازه خالی بود اما گل نزدیم و چند توپ‌مان هم به تیرک دروازه خورد. به طور کلی موقعیت‌های زیادی داشتیم اما استفاده نکردیم.

پاکدل در مورد بهتر شدن عملکرد تیم خود گفت: در ابتدای فصل بازیکنان‌مان اصلاً تجربه مسابقه نداشتند، به همین دلیل خیلی منظم تمرین کردیم تا الان بهتر شدند. الان هم با هر تیمی که بازی داریم، تغییرات‌مان را از نیم فصل اول تا الان تأیید می‌کنند.

او در ادامه بیان کرد: در نیم فصل دوم عملکرد خیلی خوبی داشتیم و فکر می‌کنم اگر این تجربه را در ابتدای فصل هم داشتیم، تا رده ششم جدول بالا می‌رفتیم. الان در سه بازی ۹ امتیاز گرفتیم و اگر از ابتدا این امتیازات را به دست آورده بودیم الان در رتبه هفتم جدول رده بندی به جای پالایش گاز ایلام قرار داشتیم. فکر می‌کنم تا پایان فصل تا رتبه نهم بالا برویم.

پاکدل در مورد حواشی لیگ برتر فوتبال زنان گفت: کمیته انضباطی باید با حواشی لیگ برخورد مناسبی کند تا کسی جرأت تکرار چنین رفتارهایی را نداشته باشد. البته فوتبال زنان نسبت به مردان حاشیه کم‌تری دارد و این دو اتفاق باعث زیر سوال رفتن آن نمی‌شود.


نگین پاکدل, خلیج فارس شیراز, لران زاگرس


دیدگاه شما
دیدگاه ها