ورود / عضویت
تاریخ 1400/11/09 ساعت 02:43

شوک بزرگ به فوتبال خراسان

کیان نیشابور از جدول فوتبال زنان حذف می‌شود؟

کیان نیشابور از جدول فوتبال زنان حذف می‌شود؟ سفید و قرمزپوشان کیان در آستانه کناره‌گیری از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان هستند.
به گزارش فوتبالدخت به نقل از ورزش سه جمعه پیش‌ رو، لیگ برتر فوتبال زنان بعد از یک ماه تعطیلی به‌واسطه برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا از سر گرفته می‌شود و تیم‌ها در تکاپو برای ادامه رقابت‌های لیگ برای رسیدن به کسب عنوان قهرمانی هستند؛ در این بین، تیم‌هایی پایین جدولی اما شرایط متفاوتی را دارند، چرا که بی‌میلی سرمایه‌گذاران، اغلب باعث کسب نتایج ضعیف و انحلال تیم‌ها می‌شود.

در حالی‌که در روزهای گذشته اخباری درباره انصراف سارگل بوشهر از لیگ برتر فوتبال زنان به میان آمده بود، اما حالا در آستانه شروع دوباره رقابت‌ها باشگاه کیان نیشابور که از ابتدای فصل شرایط مالی خوبی را نداشت، تصمیم گرفته تا از ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان انصراف دهد.

انصراف احتمالی کیان نیشابور در شرایطی است که تنها هفت هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان گذشته و هنوز نیم‌فصل نخست بازی‌ها به پایان نرسیده اما تیم کیان که از 7 بازی ابتدایی تنها 3 امتیاز به‌دست آورده و 6 شکست را متحمل شده، به‌واسطه شرایط مالی قادر به ادامه حضور در لیگ برتر نیست.

در صورت تحقق این مسئله، لیگ فوتبال زنان با 11 تیم دنبال خواهد شد و مطمئنا در ادامه فصل نیز تیم‌های دیگری از جمله سارگل بوشهر هم امکان انصراف‌شان وجود دارد که می‌تواند ساختار برگزاری رقابت‌های لیگ را برهم بزند.

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان جمعه 15 بهمن برگزار می‌شود که کیان نیشابور در خانه پذیرای ملوان بندرانزلی خواهد بود اما گویا به دلیل مشکلات مالی، این تیم قصد کناره‌گیری تا پیش از انجام مسابقه با ملوان را دارد.

سهیلا جعفری، سرمربی تیم فوتبال زنان کیان نیشابور در گفت‌وگویی این مسئله تایید کرد و به‌شدت از مسئولان استانی و شهری بابت عدم حمایت از تیمش گلایه داشت.


کیان نیشابور


دیدگاه شما
دیدگاه ها
سلام و عرض ادب
بنده از طرف یک مجموعه تبلیغاتی تمایل به همکاری با سایت فوتبالدخت در زمینه تبلیغات داشتیم
لطفا شماره تماسی برای برقراری ارتباط در اختیار م قرار دهید.
سپاس