ورود / عضویت
تاریخ 1400/10/10 ساعت 09:06

تعطیلی لیگ فوتبال زنان تا پایان جام ملت‌ها

توقف مدافع عنوان قهرمانی و پیروزی پرگل سپاهان، خاتون بم و ذوب آهن

توقف مدافع عنوان قهرمانی و پیروزی پرگل سپاهان، خاتون بم و ذوب آهن تیم شهرداری سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان مقابل حریف خود متوقف شد.
به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایسنا، ‌ هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان جمعه، ۹ دی برگزار شد و در ۶ مسابقه ۳۴گل به ثمر رسید.
شهرداری سیرجان که مدافع عنوان قهرمانی است، میزبان نماینده البرز بود که با تساوی یک بر یک متوقف شد و به رتبه سوم جدول رده‌بندی سقوط کرد.
خاتون بم که صدرنشین لیگ است، مهمان همیاری آذربایجان غربی بود و با هشت گل به برتری رسید. شاگردان مرضیه جعفری در بم اکنون با ۱۸ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان در صدر جدول قرار دارند.
تیم سپاهان اصفهان هم مقابل رقیب خود جشنواره گل به پا کرد و با ۱۰ گل ملی‌پوشان شهرکرد را شکست داد.
نتایج کامل دیدارهای هفته هفتم لیگ به شرح زیر است:
شهرداری سیرجان ۱ _ ۱ هیات البرز
ملی‌پوشان شهرکرد صفر _ ۱۰ سپاهان اصفهان
همیاری آذربایجان غربی صفر _ ۸ خاتون بم
ذوب‌آهن اصفهان ۸ _ ۱ سارگل بوشهر
زارع باتری سنندج ۳ _ صفر کیان نیشابور
ملوان بندرانزلی ۱ _ ۱ پالایش گاز ایلام
با اعلام سازمان لیگ فوتبال و با درخواست کمیته زنان فدراسیون فوتبال، دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر بعد از بازگشت تیم ملی از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برگزار خواهد شد. تیم ملی ایران برای اولین بار به جام ملت‌ها صعود کرده و از ۳۰ دی کار خود را در این رقابت‌ها آغاز می‌کند.


زارع باتری سنندج, کیان نیشابور, همیاری ارومیه, خاتون بم, ذوب آهن اصفهان, سارگل بوشهر, شهرداری سیرجان, نماینده البرز, ملوان بندرانزلی, پالایش گاز ایلام, ملی پوشان شهرکرد, سپاهان اصفهان


دیدگاه شما
دیدگاه ها