ورود / عضویت
تاریخ 1400/09/09 ساعت 04:26

اردوی خارجی جدید برای تیم ملی زنان

اردوی خارجی جدید برای تیم ملی زنان تیم ملی بانوان که برای حضور در جام ملت های بانوان آماده می شود به زودی یک اردوی خارجی برگزار می کند. 
به گزارش فوتبالدخت به نقل از ورزش سه، پیش تر تیم ملی بانوان برنامه ریزی کرده بود برای حضور شایسته در جام ملت های آسیا در هند سفری به بلژیک داشته باشد و علاوه بر پیگیری تمرینات آماده سازی خود در این کشور دیداری هم با بلژیکی ها داشته باشد که این سفر با عدم موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان لغو شده است.

شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال در این باره اعلام کرد که فدراسیون فوتبال درتلاش برای جایگزین کردن یک اردوی خارجی جدید به همراه چند بازی دوستانه با کیفیت برای تیم ملی بانوان است تا در مسیر آماده سازی تیم ملی بانوان برای حضور شایسته در جام ملت های آسیا خللی ایجاد نشود.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران با مربیگری مریم ایراندوست به مرحله نهایی جام ملت های آسیا راه پیدا کرده است. این مسابقات زمستات امسال با حضور 12 تیم در هند برگزار می شود. اردوی آماده سازی این تیم در ماه های اخیر با جدیت دنبال شده. هر چند در برخی از اردوها چند بازیکن به دلیل مخالفت باشگاه ها حضور نداشتند و این موجب دعوت از بازیکنان جدید به اردوی تیم ملی از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران شده است.



دیدگاه شما
دیدگاه ها