ورود / عضویت
تاریخ 1403/06/04 ساعت 20:59

اولین پیروزی خاتون بم در اولین دوره رسمی لیگ قهرمان زنان آسیا

اولین پیروزی خاتون بم در اولین دوره رسمی لیگ قهرمان زنان آسیا خاتون بم در بازی افتتاحیه گروه D مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا 2024/25، روز یکشنبه با نتیجه 2-1 مقابل تیم رویال تیمپو کالج اف سی بوتان به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالدخت دیدار تیم های خاتون بم از ایران و رویال تیمپو کالج اف سی بوتان با نتیجه دو بر یک به پایان رسید. در این دیدار خاتون بم بازی را مسلط تر شروع کرد و در دقایق ابتدایی بازی، شوت پرقدرت مونا حمودی از خارج محوطه به تیرک افقی برخورد کرد.

  

توپ پس از برخورد به زیر طاق دروازه سنگیتا مونگر دروازه‌بان رویال تیمپو درون دروازه فرود آمد اما تصمیم داور ادامه بازی بود و گل پذیرفته نشد.

 

در دقیقه 27، بر خلاف حملات پرشمار خاتونی ها چاکما توپ را از فاصله دور شوت کرد که با اشتباه مهدیه ملایی، دروازه‌بان خاتون بم، توپ وارد دروازه نماینده ایران شد. 

 

هفت دقیقه بعد اما، با پاس گل سمانه چهکندی، مونا حمودی توپ را به دروازه سنگیتا وارد کرد و دو تیم با همان نتیجه یک بر یک به رختکن رفتند.

در نیمه دوم مسابقه پایاپای پیش رفت و سرانجام در دقیقه 75، زهرا قنبری یک ضربه آزاد را به داخل محوطه ارسال کرد که توسط شهناز جعفری به گل تبدیل شد.

 

خاتون بم روز شنبه دومین بازی خود در گروه D رقابت ها را با کیتچی اف سی هنگ کنگ، برگزار می کند.


خاتون بم, لیگ قهرمان زنان آسیا 2024-25, رویال تیمفو کالج


دیدگاه شما
دیدگاه ها