ورود / عضویت
تاریخ 1402/08/19 ساعت 21:00

محمودی: بومی گرایی در پالایش گاز فقط حرف نیست / امیدوارم برنامه‌های ملی برهم‌زننده نظم لیگ نباشد

محمودی: بومی گرایی در پالایش گاز فقط حرف نیست / امیدوارم برنامه‌های ملی برهم‌زننده نظم لیگ نباشد بیان محمودی سرمربی پالایش گاز پس از تمدید قرارداد خود با ایلامی‌ها درباره شرایط خود و تیمش پاسخگوی فوتبالدخت بود. تیمی که به گفته او امسال شاکله‌ای کاملاً بومی دارد و حتی یک بازیکن غیرایلامی هم در آن نیست.

به گزارش فوتبالدخت آنچه می‌خوانید گزیده از صحبت‌های سرمربی پالایش گاز ایلام پیش از شروع لیگ شانزدهم است.

در ابتدا راجع به تمدید قرارداد خود با پالایشی‌ها بگویید، چه شد که برای دومین سال متوالی در ایلام ماندید؟
سال گذشته که لیگ به پایان رسید من برای تمدید قرارداد از سوی باشگاهم پیشنهاد داشتم. البته به جز ایلام چند باشگاه دیگر از جمله آن‌هایی که شرایط مالی خوبی دارند هم با من صحبت کردند. حتی در این میان باشگاهی وجود داشت که قصد سرمایه‌گذاری و صرف بودجه خوبی در لیگ شانزدهم بود. در حقیقت اما اولویت اول من کار کردن در ایلام بود. تیمی که سال گذشته برای بسیاری از موارد در آن تلاش کرده بودم و حیفم آمد آن را ترک کنم.
به ویژه اینکه در باشگاه پالایش گاز ایلام واقعاً مسئولان دلسوزی داریم. امکانات خوبی برای ما مهیا است. به طوری که حتی استادیوم اصلی شهر را در اختیار ما گذاشتند و واقعاً شرایط طوری پیش رفته که هر آنچه مربی مورد انتظارش باشد را آماده می‌کنند.

مدتی پیش در صفحه شخصی خود درباره آغاز راهی نو صحبت کرده بودید؟ تصور این بود که شاید شما را در قامت سرمربیگری لیگ برتر نداشته باشیم؟ موضوع چه بود؟
راستش را بخواهید یک پیشنهاد ملی داشتم، پس از بررسی‌هایی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم که برای من تا حدی زود است و انگار هنوز آمادگی مورد انتظار خودم را ندارم. به همین دلیل این پیشنهاد را کنسل کردم.

و دومین سال پالایش گاز را شروع کردید، اصلی‌ترین رویکرد باشگاه در سال دوم چیست؟
سیاست اصلی باشگاه پالایش گاز ایلام بومی گرایی است. موضوعی که فقط در حرف نیست و به معنای واقعی کلمه برای آن تلاش شده است. همانظور که می‌دانید استان ایلام مانند سایر استان‌های دیگر برخوردار نیست و ممکن است محرومیت‌های جزئی خاصی وجود داشته باشد. به همین دلیل مسئولین پالایش گاز ایلام مبنا را بر رفع این محرومیت‌ها گذاشته‌اند و هدف اصلیشان بومی گرایی و خدمت‌رسانی به بازیکنان بومی منطقه است. فکر کنم تنها باشگاهی هستیم که تا سه وعده غذایی و بهترین مکمل‌های ورزشی را در اختیار بازیکنانش قرار می‌دهد. موضوعی که شاید خودم هم انتظارش را نداشتم.

و برای این بومی گرایی چه کرده‌اید؟
همانطور که می‌دانید بازیکن‌های ایلامی همیشه در لیگ و تیم‌های ملی ما حرفی برای گفتن داشته‌اند. پس اولین کار ما این بود که بازیکنان بومی خارج از تیممان را به اینجا برگردانیم و خوشبختانه در اکثر نفرات موفق بودیم. چند روز گذشته هم با همکاری باشگاه یک تست استعدادیابی برگزار کردیم. یک نکته قابل ذکر این است که امسال میانگین سنی تیممان خیلی پایین‌تر آمده است.

از نام‌های آشنا چه کسانی قرار است فصل جدید پیراهن پالایش گاز ایلام را به تن کنند؟
ما با بازیکنانی مثل روژین تمریان، فاطمه یوسفی، سمیه فیضی، عاطفه‌ایمانی، طاهره آزادی قرارداد بسته‌ایم. همچنین فاطمه عزیزی دروازه‌بان ماست و خوشبختانه به خانه خود یعنی پالایش گاز ایلام بازگشته است.

به عنوان سخن پایانی، بزرگترین دغدغه شما برای لیگ شانزدهم چیست؟
من می‌دانم که خانم ناظمی برای برنامه‌ریزی و مدیریت بازی‌ها زحمت بسیاری کشیده‌اند. ‌امیدوارم امسال واقعاً لیگ منظمی داشته باشیم. لیگ ما بواسطه بازی‌های ملی و آسیایی خیلی عقب افتاد. ‌امیدوارم تمام هفته‌ها با نظم دقیقی جلو برود و برنامه‌های ملی برهم‌زننده نظم لیگ نباشد. خودتان بهتر می‌دانید تعویق و غیر منظم برگزار شدن لیگ حتی به اندازه یک هفته ضربه‌های سنگینی را هم به لحاظ جسمی و هم به لحاظ مالی به باشگاه‌ها وارد می‌کنند و حتی ممکن است چند ده میلیون تومان به باشگاه ضرر بزند. ‌امیدوارم امسال از این حیث لیگ منظمی داشته باشیم.


بیان محمودی, پالایش گاز ایلام


دیدگاه شما
دیدگاه ها