ورود / عضویت
تاریخ 1402/07/18 ساعت 10:07

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی متصل به اعزام مرحله دوم رقابتهای المپیک

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی متصل به اعزام مرحله دوم رقابتهای المپیک سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان 24 بازیکن را به اردوی آماده سازی متصل به اعزام دعوت کرد. از میان این بازیکنان دو نفر خط می خوردند و مابقی به استرالیا اعزام می شوند.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال زنان که خود را برای حضور در مرحله دوم رقابتهای المپیک آسیایی آماده می کند، اردوی آماده سازی متصل به اعزام خود را از روز شنبه 22 مهرماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می کند.

به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان 24  بازیکن را به اردو فراخواند. اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

زهرا خواجوی، رها یزدانی ، ملیکا محمدی ، سمانه چهکندی ، بهناز طاهرخانی ، زهرا قنبری ، هستی فروزنده، زهرا سربالی ، نگین زندی ، منی حمودی ، فاطمه شبان ، گلنوش خسروی ، فاطمه امینه برازجانی، مینا نافعی ، فاطمه عادلی  فاطمه مخدومی، زینب عباسپور، حدیث بساط شیر، سپیده نزهتی، شبنم بهشت ، افسانه چترنور، محدثه زلفی ، فاطمه رحیمی و سمیرا محمدی

بازیکنان دعوت شده باید عصر روز شنبه 22 مهرماه خود را در هتل آکادمی ملی فوتبال به کادر فنی معرفی کنند. ملی پوشان تا روز شنبه 29 مهرماه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری می کنند و سپس عازم مسابقات می شوند.

 

لازم به توضیح است، از 24 بازیکن دعوت شده، 22 بازیکن به این مسابقات اعزام می شوند.

تیم ملی فوتبال زنان کشورمان در گروه A با تیم های استرالیا، چین تایپه، فیلیپین همگروه شد. رقابتهای این گروه به میزبانی استرالیا در شهر پرث برگزار می شود.

*پنجشنبه 4 آبان ماه 1402

استرالیا – ایران / ساعت 19

چین تایپه – فیلیپین / ساعت 16

*یکشنبه 7 آبان ماه 1402

ایران – چین تایپه / ساعت 18

فیلیپین – استرالیا / ساعت 15

*چهارشنبه 10 آبان ماه 1402

استرالیا – چین تایپه / ساعت 19

فیلیپین – ایران / ساعت 16

مرحله دوم این مسابقات در سه گروه چهار تیمی برگزار می‌شود تا در نهایت دو نماینده قاره آسیا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس مشخص شوند.


تیم ملی فوتبال زنان ایران


دیدگاه شما
دیدگاه ها