ورود / عضویت
تاریخ 1402/03/23 ساعت 17:52

جذاب و تکراری؛ احتمال حضور پرسپولیس در لیگ فوتبال زنان

جذاب و تکراری؛ احتمال حضور پرسپولیس در لیگ فوتبال زنان هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس مصوب کرده که سرخ‌ها در فصل آینده در حوزه زنان تیمداری کنند.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از فوتبال 360، لیگ برتر فوتبال زنان ایران برخلاف سالیان گذشته قرار است در شرایط متفاوتی پیگیری شود. هنوز به صورت رسمی سازوکار مسابقات از سوی سازمان لیگ اعلام نشده اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که یکی از تغییرات انجام شده در تقویم زمان‌بندی مسابقات است؛ به‌طوری که دیگر شروع مسابقات از فصل پاییز نخواهد بود و از ابتدای شهریورماه قرار است مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان ایران آغاز شود. هر چند که مشکلات مالی باعث شده تا شایعاتی درباره عدم حضور چند تیم به گوش برسد.

لیگ برتر فوتبال زنان در حالی از شهریورماه آغاز خواهد شد که یکی از خبرهای جذاب منتشره مرتبط با حضور تیم زنان پرسپولیس در این رقابت‌ها است. در سالیان اخیر همواره بحث حضور سرخابی‌های پایتخت مطرح بوده و بعد از دستور حمید سجادی برای تیمداری استقلال و پرپسولیس در لیگ برتر فوتبال زنان، بیش از پیش این مسئله مطرح شد اما با توجه به مشکلات دو باشگاه، خبر رسمی در این‌باره منتشر نشد. برای فصل جدید اما گویا شرایط متفاوت است و پرسپولیسی‌ها عزم جدی برای حضور در لیگ برتر فوتبال زنان دارند.

هیات‌مدیره پرسپولیس در حالی آخرین جلسه خود را برگزار کرد که یکی از مصوبات این جلسه، تیمداری سرخ‌پوشان پایتخت در حوزه زنان بود. پرسپولیسی‌ها بعد از این مصوبه به دنبال خرید امتیاز هستند و اگر نتوانند در لیگ برتر صاحب امتیاز شوند، کار خود را از رقابت‌های لیگ یک آغاز می‌کنند. در این میان گفته می‌شود با توجه به تمایل تیم‌هایی مانند توکان مهام آیریا تهران به فروش امتیاز، پرسپولیسی‌ها در تلاش هستند تا امتیاز این تیم را خریداری کرده و در لیگ برتر فوتبال زنان شرکت کنند.

توکان مهام آیریا تهران تیم تحت مالکیت نیلوفر اردلان است؛ کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال و فوتسال زنان که خود از علاقه‌مندان به تیم پرسپولیس است و احتمال انتخاب او به عنوان سرمربی تیم فوتبال زنان پرسپولیس هم وجود دارد. البته که طی روزهای آینده قرار است جزئیات بیشتری درباره تیمداری پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال زنان مطرح شود و به نظر می‌رسد این مسئله را می‌توان طی روزهای آینده با جزئیات دقیق‌تری موشکافانه بررسی کرد.


پرسپولیس


دیدگاه شما
دیدگاه ها