ورود / عضویت
تاریخ 1402/03/13 ساعت 23:43

تیم فوتبال زنان بارسلونا قهرمان چمپیونزلیگ شد

تیم فوتبال زنان بارسلونا قهرمان چمپیونزلیگ شد تیم زنان بارسلونا با نتیجه 3-2 وولفسبورگ را از پیش رو برداشت و جام لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ورزش سه بارسلونا در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر تیم وولفسبورگ برای دومین بار قهرمانی لیگ قهرمانان زنان را به دست آورد.

قهرمان اسپانیا در نیمه دوم با نتیجه 2-0 عقب بود تا اینکه 2 گل از پاتری گویارو طی تنها 2 دقیقه آن‌ها را به تساوی رساند.

بارسلونا که با حملات متوالی خود در نیمه دوم حریف را  تحت فشار گذاشته بود در نهایت به گل برتری رسید.

فریدولینا رولفو گل قهرمانی بارسا را در این بازی به ثمر رساند و 20 دقیقه مانده به پایان از فاصله نزدیک توپ را به سقف دروازه کوبید.

بارسلونا پس از شکست در فینال سال گذشته مقابل لیون، در آیندهوون برابر تیم قدرتمند وولفسبورگ که به دنبال سومین جام اروپایی در 10 سال گذشته بود، رفت.

وولفسبورگ اولین گل این بازی را توسط اوا پژور، بهترین گلزن مسابقات، به ثمر رساند. دومین گل تیم آلمانی در این بازی روی ارسال پژور و ضربه سر الکساندرا پوپ به ثمر رسید.

8 باشگاه افتخار قهرمانی در لیگ قهرمانان زنان را داشته‌اند. المپیک لیون، با مجموع هشت عنوان قهرمانی، پنج قهرمانی متوالی، پرافتخارترین تیم این رقابت‌هاست.

پس از آن آینتراخت فرانکفورت با 4 قهرمانی حضور دارد. بارسلونا اکنون در کنار اومئا، وولفسبورگ و توربین پوتسدام سوئد قرار دارد. همچنین باشگاه‌های آرسنال و دویسبورگ تجربه یک مرتبه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارند.



دیدگاه شما
دیدگاه ها