ورود / عضویت
تاریخ 1401/07/19 ساعت 12:27

لیگ جدید فوتبال زنان دوباره قرعه کشی خواهد شد

لیگ جدید فوتبال زنان دوباره قرعه کشی خواهد شد کناره گیری دو تیم از لیگ فوتبال زنان منجر به قرعه کشی دوباره لیگ پانزدهم خواهد شد.

به گزارش فوتبالدخت پس از قرعه کشی کامل لیگ فوتبال زنان با حضور 12 تیم و مشخص شدن تمامی دیدارها، ظاهرا این قرعه کشی لغو خواهد شد.

یکی از دلایل این اتفاق انصراف رسمی ذوب آهن اصفهان از لیگ فوتبال زنان است که پیش از این انحلال آن در رسانه ها و شفاهی مطرح شده بود اما به گفته گلاره ناظمی (مسئول برگزاری لیگ فوتبال زنان) باید این اتفاق به صورت رسمی به سازمان لیگ اعلام می‌شد. موضوعی که باعث شد تا آخرین لحظه نام ذوب آهن در قرعه کشی لیگ فوتبال زنان درج شده باشد.

موضوع دوم مربوط به تیم دیگری جز ذوب آهن اصفهان است که قصد کناره گیری از لیگ فوتبال زنان را به دلیل مشکلات مالی دارد. یکی از تیم های رده پایین دور قبلی لیگ همچنان با مسائل مالی دست و پنجه گرم می‌کند و همچنان نتوانسته توان حضور در لیگ پانزدهم را داشته باشد. این اتفاق اما به سازمان لیگ اعلام شده بود تا در نهایت در روزهای گذشته موضوع عدم حضور این تیم به صورت رسمی به سازمان لیگ اعلام شود.


با این شرایط و با کنار رفتن دو تیم از لیگ، فرضیه اول جایگزینی دو تیم دیگر است که این اتفاق در بخش فوتبال زنان و این فرصت محدود بسیار دور از ذهن است. اما فرضیه قوی تر برگزاری لیگ با حضور 10 تیم خواهد بود که تا حد زیادی به تایید غیررسمی مسئولان لیگ فوتبال هم رسیده است. با تمام شرایط موجود ظرف 48 ساعت آتی لیگ فوتبال زنان دوباره قرعه کشی می‌شود و برنامه مشخص شده قبلی بی اعتبار است.


قرعه کشی لیگ


دیدگاه شما
دیدگاه ها