ورود / عضویت
تاریخ 1401/02/26 ساعت 11:17

رپورتاژ آگهی

بزرگ‌ترین فستیوال بدن‌سازی در اصفهان برگزار می‌شود

بزرگ‌ترین فستیوال بدن‌سازی در اصفهان برگزار می‌شود فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام در نظر دارد که برای اولین بار فستیوال جایزه بزرگ مسابقات رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون را همزمان با جشنواره تخصصی ورزش و سلامت در اصفهان برگزار کند.

بزرگترین فستیوال بدن‌سازی کشور در رشته‌های فیزیک، فیتنس چلنج، فیتنس اسپرت آقایان، تک لیفت بانوان، پرس سینه آقایان، مچ اندازی و پاور لیفتینگ برای اولین بار در اصفهان همزمان با جشنواره تخصصی ملی ورزش و سلامت برگزار می‌شود. در واقع فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام در نظر دارد که فستیوال جایزه بزرگ مسابقات رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون را از تاریخ ۹ الی ۱۲ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار کند.

این مسابقات به سبک نمایشگاه‌های بزرگ و روز دنیا و البته با حمایت بخش خصوصی خواهد بود. این رویداد تأثیرات بسیاری را به همراه دارد که می‌تواند در بخش اقتصادی و صنعت ورزش، تبادل و ارتباط بین فعالان ورزشی و مصرف‌کنندگان و توزیع‌کنندگان محصولات ورزشی مؤثر واقع شود.

به عبارتی برگزاری رویدادهای ورزشی با اقتصادی یک نقطه عطفی برای صنعت ورزش است که مورد توجه دنیا قرار گرفته است و تأثیرات بسیاری را در اقتصاد پویا و پایدار به جای می‌گذارد. با توجه به بزرگی این رویداد و تسهیلات مثبتی که می‌تواند داشته باشد نیاز به همراهی و حمایت همه جانبه دستگاه‌های ذی‌ربط است.

رشته‌ها و جزئیات جوایز این مسابقه به صورت رونوشت به تمام رؤسای هیأت‌های بدن‌سازی و پرورش اندام استان‌ها ارسال شده است.

بزرگ‌ترین فستیوال بدن‌سازی در اصفهان برگزار می‌شود


دیدگاه شما
دیدگاه ها