ورود / عضویت
تاریخ 1400/10/08 ساعت 10:19

ایراندوست: آماده تاریخ‌سازی برای فوتبال زنان هستیم

ایراندوست: آماده تاریخ‌سازی برای فوتبال زنان هستیم سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران به تمجید و قدردانی از حمایت‌های بی‌سابقه فدراسیون فوتبال از فوتبال زنان پرداخت.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ورزش سه، در مراسم بدرقه نمادین تیم ملی فوتبال زنان، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان پشت تریبون رفت و با قدردانی از زحمات فدراسیون فوتبال گفت: اگر حمایت از زنان باشد، قطعا دختران تاریخ سازی خواهند کرد؛ فدراسیون فوتبال می تواند الگوی سایر فدراسیون‌ها باشد. 22 سال ورزش حرفه‌ای کردم و از اردیبهشت 1400 برابری را دیدم.

وی افزود: عزیزی خادم برادرانه و دلسوزانه کنار تیم بود؛ شهره موسوی مادرانه کنار تیم بود و نیز حمایت وزارتخانه ورزش که صعود تاریخی رقم خورد؛ انرژی مثبت را برای تیم بفرستید چرا که می‌خواهیم به جام جهانی صعود کنیم.
ایراندوست با اشاره به شرایط فنی تیم توضیح داد: شرایط تیم عالی است اما اگر منطقی به شرایط نگاه کنیم برای قهرمانی به هند نخواهیم رفت ولی تمام توان خود را به کار می‌گیریم که عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در واکنش به وضعیت فنی همگروهان تیم ملی گفت: هند در یک تورنمنت در برزیل شرکت کرده، چین 8 بار قهرمان آسیا شده و سابقه حضور در جام جهانی و المپیک را دارد؛ چین تایپه هم در رنکینگ از ما بالاتر است اما ما می‌رویم که از گروه صعود کنیم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.


مریم ایراندوست, تیم ملی فوتبال زنان ایران


دیدگاه شما
دیدگاه ها