ورود / عضویت
تاریخ 1400/05/04 ساعت 09:07

کرونا علیه اردوی تیم ملی فوتبال زنان / پایان اردو؛ سه شنبه 5 مرداد!

کرونا علیه اردوی تیم ملی فوتبال زنان / پایان اردو؛ سه شنبه 5 مرداد! اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان ایران پیش از موعد مقرر شده در اصفهان به پایان خواهد رسید.
به گزارش فوتبالدخت به نقل از ورزش سه از 28 تیرماه بود که با نظر مریم ایراندوست دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان آغاز شد و برخلاف دفعات قبلی که مرکز ملی فوتبال در تهران میزبان ملی‌پوشان زنان ایران بود، این‌بار به پیشنهاد فدراسیون فوتبال و موافقت کادرفنی، اصفهان به عنوان میزبان برگزاری اردو انتخاب شد و شاگردان ایراندوست در مجموعه صفائیه تمرینات خود را آغاز کردند.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار بود تا روز پنجشنبه 7 مردادماه، اردوی تیم ملی فوتبال زنان دنبال شود اما با توجه به گسترش پاندمی کرونا، کادرفنی تصمیم خود را برای پایان اردوی تیم ملی تغییر داد و با دو روز کاستن از مدت زمان اردو، قرار است این دور از اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان، سه‌شنبه 5 مردادماه به پایان خواهد رسید.

تیم ملی فوتبال زنان ایران در طول مدت اردوی اصفهان، یک دیدار دوستانه مقابل تیم منتخب اصفهان برگزار کرد که این مسابقه با برتری 7 گله ملی‌پوشان فوتبال ایران به پایان رسید.


اردوی تیم ملی فوتبال زنان, تیم ملی فوتبال زنان ایران


دیدگاه شما
دیدگاه ها