ورود / عضویت
تاریخ 1400/02/21 ساعت 18:03

افزایش سه برابری دستمزد داوران از فصل آینده

افزایش سه برابری دستمزد داوران از فصل آینده طبق مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال افزایش سه برابری حق الزحمه داوران از ابتدای فصل آینده انجام خواهد شد.
به گزارش فوتبالدخت به نقل از ورزش سه، خداداد افشاریان رئیس جدید کمیته داوران در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون درباره پرداخت مطالبات داوران لیگ برتری اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: با توجه به بسته شدن بودجه فدراسیون فوتبال در سال 1400-1399 معوقه داوران و کمک داوران نیم فصل لیگ برتر روز گذشته پرداخت شد. همچنین طی روزهای آینده معوقه لیگ دسته اول و بانوان نیز به حسابشان واریز خواهد شد.

سرپرست کمیته داوران در مورد افزایش 300 درصدی حق الزحمه داوران که در جلسه هیئت رئیسه مصوب شده نیز صحبت کرد و افزود: با دستور شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال مقرر شد از فصل آینده لیگ برتر فوتبال افزایش حق الزحمه داوران در دستور کار قرار گیرد. همچنین رئیس فدراسیون بنده را مامور کردند در تمام رده ها و رشته ها چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان کارشناسی صورت بگیرد، چرا که دستمزد این عزیزان با توجه به افزایش 300 داوران، بسیار پایین و ناچیز است. برهمین اساس مقرر شد در آینده ای نزدیک این فرایند صورت بگیرد.




داوران زن


دیدگاه شما
دیدگاه ها