ورود / عضویت
تاریخ 1400/02/01 ساعت 03:03

یاسمن فرمانی: همیشه با حجابی که مورد تایید بود، بازی می‌کردم

یاسمن فرمانی: همیشه با حجابی که مورد تایید بود، بازی می‌کردم ملی پوش ایرانی تیم فوتبال زنان شارلوا به دلیل عدم تمکین از دستور داور برای برداشتن حجاب نیمکت نشین شد.

به گزارش فوتبالدخت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، تیم شارلوا در مرحله پلی آف فوتبال زنان بلژیک به مصاف تیم وایت استار رفت. این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود شارلوا به پایان رسید.

پیش از شروع این مسابقه اما یک اتفاق عجیب برای ملی پوش ایرانی شارلوا باعث شد یاسمن فرمانی نتواند در ترکیب ثابت تیمش به میدان برود. ماجرا از این قرار بود که داور مسابقه در اتفاقی غیر منتظره به دلیل داشتن حجاب به بازیکن ایرانی شارلوا اجازه حضور در زمین را نداد و شرط بازی کردن یاسمن فرمانی را نداشتن حجاب تعیین کرد. اتفاقی حیرت انگیز که باعث شد این بازیکن ایرانی تصمیم بگیرد مسابقه تیمش را از روی نیمکت دنبال کند.

یاسمن فرمانی درباره این تصمیم داور مسابقه گفت: طبق قانون تصمیم گیرنده برای هر بازی داور است. در دیدار تیمم برابر وایت استار زمانی که در ترکیب حضور داشتم، داور اعلام کرد باید بدون حجاب در زمین مسابقه حضور داشته باشم. منتهی من این شرط را قبول نداشتم و از آنجایی که داور هم روی تصمیم خود مصمم بود، حضور در مسابقه را قبول نکردم و روی نیمکت نشسستم.

فرمانی در ادامه تاکید کرد: من همیشه با حجابی که مورد تایید بود، بازی می کردم ولی در این بازی داور باز اجازه نداد. حتی از سوی باشگاه و اعضای تیم تلاش زیادی شد تا شرایط ضورم در زمین فراهم شود اما به دلیل عدم موافقت داور و اصرار خودم برای رعایت حجاب اسلامی در نهایت تصمیم گرفتم که در این بازی شرکت نداشته باشم
یاسمن فرمانی در پایان از حل مشکل به وجود آمده درباره بازی کردن با حجاب خبر داد و گفت: از سوی فدراسیون فوتبال نامه نگاری صورت گرفته و از این پس داوران نمی توانند در این خصوص مشکلی ایجاد کنند و چند بازی پلی آف باقیمانده را با حجاب بازی خواهم کرد.




فوتبال زنان, لژیونر فوتبال زنان


دیدگاه شما
دیدگاه ها