ورود / عضویت
تاریخ 1400/01/22 ساعت 05:37

هافبک شهرداری سیرجان رباط صلیبی اش را عمل کرد

هافبک شهرداری سیرجان رباط صلیبی اش را عمل کرد هافبک بوشهری تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان که از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده بود روز شنبه ۲۱ فروردین ماه  پایش را عمل کرد.

به گزارش فوتبالدخت، لیلا معلم در خصوص مصدومیت خود، اظهار کرد: در بازی رفت مرحله‌ دوم لیگ برتر فوتبال زنان مقابل وچان دچار پارگی رباط صلیبی شدم و ادامه مسابقات لیگ را از دست دادم که امروز عمل پایم با موفقیت انجام‌ شد. دکتر تا اول خرداد ماه برایم استراحت نوشته و بعد از آن کم کم شروع می‌کنم به انجام تمرینات فردی و برای لیگ امسال آماده هستم.

وی ادامه داد: این مصدومیت برای من تلخ ترین اتفاق فوتبالی بود که وقتی قهرمان شدیم تلخی این اتفاق شیرین شد. من و ندا رضا پور دیگر هم پستی من باهم مصدوم شدیم که کار برای خانم جهان نجاتی سخت شد و مجبور بودند به جوان تر ها میدان بدهند، این بازيکنان جوان از جمله هستی فروزنده و رقیه جلال نسب پاسخ اعتماد خانم جهان نجاتی با نمایش خوبی دادند.

بازیکن تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان با بیان اینکه هرساله تیم شهرداری سیرجان از مدعیان قهرمانی لیگ بانوان به شمار می آید، تصریح کرد: برای اولین  سال کار کردن با مربی بزرگی مثل خانم جهان نجاتی  بازی کردن در کنار ملی پوشانی مثل افسانه چتر نور ، شبنم بهشت، عارفه سید کاظمی ، ملیکا متولی و فاطمه‌ آمینه برازجانی که کیفیت فنی خوبی دارند چالش جدید و جذابی بود.

معلم اضافه کرد: امسال شروع خوبی داشتیم، در مرحله گروهی مقتدرانه صعود کردیم و باید قبول کنيم پس از برد شش بر دو مقابل سپاهان غرور کاذبی سراغ بچه ها آمد که نتیجه ان شد تساوی و باخت مقابل بم که پس از شکست مقابل بم خانم جهان نجاتی  به موقع تیم را جمع و جور کرد و سریع به روال بازی برگردانند.

وی در خصوص برگزاری لیگ و شرایط تیم ملی، خاطر نشان کرد: لیگ امسال خوب متفاوت تر از سال های گذشته بود در قالب دو گروه برگزار شد و بسیار برنامه ریزی شده و نظم خوبی داشت و همچنین جشن قهرمانی به زیبایی برگزار شد جا دارد از مسئولین تقدیر تشکر کنم و امیدوارم هرچه سریع تر مشکل تیم ملی هم حل کنند.

بازیکن تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان اضافه کرد: در پايان هم خدارا شاکرم که امسال توانستيم با لطف خدا و کمک بچه ها ،اعضای کادر فنی و حمایت مسئولین بتوانیم قهرمان بشویم چون لایق ترين تیم بودیم و ایشاالله بتوانیم امسال در آسیا نماینده شايسته ای برای کشورمان باشیم.





فوتبال زنان, لیلا معلم, بازیکن تیم فوتبال شهرداری سیرجان


دیدگاه شما
دیدگاه ها