ورود / عضویت
تاریخ 1399/08/19 ساعت 23:10

گروه اول سخت‌تر از گروه دوم است

مرضیه جعفری: لیگ برتر فوتبال زنان حرفه ای نیست

مرضیه جعفری: لیگ برتر فوتبال زنان حرفه ای نیست به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایمنا سرمربی تیم شهرداری بم گفت: این لیگ نمی‌تواند حرفه‌ای باشد، فوتبال رشته‌ای است که بازیکنان در زمین باهم ارتباط دارند، مهم‌تر از همه چیز حفظ سلامتی بازیکنان است حال فدراسیون با هر روشی که می‌خواهد لیگ را برگزار کند. با توجه به اینکه بانوان اسپانسر قوی که آقایان دارند را ندارند و بیشتر ضربه می‌خورند.
مرضیه جعفری در رابطه با قرعه کشی لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: قرعه کشی لیگ برتر فوتبال بانوان انجام شد که گروه اول سخت‌تر از گروه دوم است ولی باید بعد از صعود چهارتیم ادامه رقابت‌ها به صورت دوره‌ای برگزار شود.
وی با بیان اینکه در تیم تغییراتی داشتیم، خاطر نشان کرد: هدف تیم قهرمانی است، ولی دوست داشتیم لیگ برتر فوتبال بانوان مانند سال‌های دیگر برگزار شود.
سرمربی تیم شهرداری بم در خصوص نحوه برگزاری مسابقات، تصریح کرد: به خاطر کرونا مجبور هستیم به این شکل بازی کنیم، اما این لیگ نمی‌تواند حرفه‌ای باشد. فوتبال رشته‌ای است که بازیکنان در زمین باهم ارتباط دارند، مهم‌تر از همه چیز حفظ سلامتی بازیکنان است حال فدراسیون با هر روشی که می‌خواهد لیگ را برگزار کند. باید سلامت بانوان را در نظر بگیرند، با توجه به اینکه بانوان اسپانسر قوی که آقایان دارند را ندارند و بیشتر ضربه می‌خورند.









مرضیه جعفری, شهرداری بم


دیدگاه شما
دیدگاه ها