ورود / عضویت
تاریخ 1399/07/28 ساعت 09:21

شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا شد

شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا شد سرمربی تیم ملی فوتسال زنان پس از لغو پیاپی اردوهای تیم ملی از سمت خود استعفا کرد و به عنوان سرمربی تیم سایپا در لیگ برتر با این تیم پیوست.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایرنا شهناز یاری یکسال و اندی است که هدایت تیم ملی فوتسال زنان را برعهده دارد و امروز (دوشنبه) در گفت و گو با ایرنا از پیوستنش به تیم فوتسال سایپا خبر داد.

یاری سال گذشته به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زنان انتخاب شد. اما در آن زمان ملی‌پوشان به دلیل حضور در لیگ برتر و فشار بالای این رقابت‌ها مصدوم شدند و خیلی از آنان نتوانستند در اردوها شرکت کنند.

او در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت که با لشگری از مصدومان مواجه شده است. پس از شیوع کرونا و نیمه کاره باقی ماندن مرحله پی‌آف لیگ برتر، اردویی هم برگزار نشد و حتی مسابقات آسیایی نیز لغو شد.

با پایان لیگ برتر فوتسال، یاری در رایزنی با مسوولان فدراسوین فوتبال به دنبال برپایی اردوی تیم ملی برای آمادگی بیشتر برای اعزام به جام جهانی کوچک برزیل و جام ملت‌های آسیا بود اما مسوولان فدراسیون در پنج مرحله اردوی این تیم را لغو کردند.

یاری گفت: فدراسیون از ابتدای برعهده گرفتن هدایت تیم ملی قراردادی با وی نبسته بود و حتی دستمزدی هم به یاری پرداخت نکرد. ‌

هدایت تیم سایپا در فصل گذشته برعهده نیلوفر اردلان بود که نایب قهرمان لیگ برتر شد.


سایپا تهران, شهناز یاری


دیدگاه شما
دیدگاه ها
سایپا همیشه تو فوتسال خوب بوده