ورود / عضویت
تاریخ 1397/11/17 ساعت 14:49

مینا نافعی دروازه بان دوم سپاهان:

بازیکنان سیرجان با خشونت بازی می‌کردند

بازیکنان سیرجان با خشونت بازی می‌کردند بازیکن تیم فوتبال زنان سپاهان گفت: متاسفانه نتوانستیم نتیجه دلخواه‌مان را کسب کنیم و در نهایت دو بر صفر بازی را به تیم حریف واگذار کردیم.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از برنا؛ هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان روز گذشته با برگزاری ٦ دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی هفته دو تیم شهرداری سیرجان و سپاهان به مصاف هم رفتند که شهرداری سیرجان موفق به برتری شد.

مینا نافعی، گلر تیم سپاهان در گفتگو با خبرنگار برنا درباره این دیدار عنوان کرد: بازی خوبی نبود. متاسفانه نتوانستیم نتیجه دلخواه‌مان را کسب کنیم و در نهایت دو بر صفر بازی را به تیم حریف واگذار کردیم. امیدوارم بتوانیم در بازی بعد جبران کنیم.

وی اضافه کرد: بازیکن‌های سیرجان با خشونت کامل بازی می‌کردند و از همان دقایق ابتدایی روی تیم ما خطا می‌کردند که در نهایت باعث مصدومیت گلر ما شدند. این اتفاقات در جریان بازی صددرصد در نتیجه به دست آمده تاثیرگذار بود.

نافعی در پایان درمورد مصدومیت خود افزود: پس از آسیب دیدگی سمیرا محمدی به جای او وارد زمین شدم ولی متاسفانه در همان دقایق نخست بازیکن حریف روی پای من افتاد و مصدوم شدم. در حال حاضر شرایط خوبی ندارم و بعید می‌دانم بتوانم در بازی بعدی تیم را همراهی کنم.

مینا نافعی, سپاهان اصفهان, شهرداری سیرجان, هفته دهم لیگ برتر


دیدگاه شما
دیدگاه ها