ورود / عضویت
تاریخ 1399/02/27 ساعت 09:48

دستمان به جایی بند نیست

فرزانه توسلی: فدراسیون به ما اهمیت نمی‌دهد

فرزانه توسلی: فدراسیون به ما اهمیت نمی‌دهد

ملی پوش فوتسال زنان درباره عدم پرداخت پاداش‌ها پس از دو سال گفت: ما اولویت آخر فدراسیون هستیم و چون دستمان به جایی بند نیست به حقمان نمی رسیم.


به گزارش فوتبالدخت به نقل از مهر خبرنگار مهر، دومین سالگرد قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان ایران فرا رسید و سایت ای اف سی فارسی این قهرمانی را تبریک گفت اما هنوز پس از گذشت دو سال پاداش ۲۲ میلیون تومانی بازیکنان تیم ملی فوتسال پرداخت نشده است.


فرزانه توسلی درباره عدم پرداخت پاداش ملی‌پوشان پس از گذشت دو سال گفت: با فرا رسیدن دومین سالگرد قهرمانی تیم ملی فوتسال تعدادی از بازیکنان با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی انتقاداتی کردند. همانطور که می‌دانید ۲ سال از قهرمانی گذشته است و اگر بیماری کرونا نبود ما باید خود را برای سومین دوره مسابقات مهیا می‌کردیم اما هنوز پاداش‌های خود را دریافت نکرده‌ایم.


ملی پوش فوتسال زنان در ادامه گفت: هر بار صحبت از پاداش‌هایمان کردیم فدراسیون فوتبال اعلام کرد نامه نگاری‌ها را انجام داده و منتظر هستیم. همیشه همین پاسخ را شنیده‌ایم و تا این لحظه پاداشی دریافت نکرده‌ایم. شاید دو سال پیش با ۲۲ میلیون تومان می‌توانستیم کاری انجام دهیم اما امروز این مبلغ پاداش بسیار بی ارزش می‌باشد و شاید ۴ بازیکن با یکدیگر بتوانیم یک پراید خریداری کنیم.


وی در پاسخ به این سئوال که چرا فدراسیون در مقابل پاداش زنان دیر عمل می‌کند گفت: چون ما دستمان به جایی بند نیست و اگر صحبتی انجام دهیم جریمه خواهیم شد. در حقیقت ما اولویت آخر فدراسیون هستیم. این پاداش حق ما است اما واقعاً دیگر نسبت به دریافت آن سرد شده‌ایم و نمی‌دانیم باید نسبت به دریافت آن امیدی داشته باشیم یا خیر.


توسلی درباره وضعیت تمرین‌هایش گفت: تمرین‌های بدنسازی را طبق اعلام مربی بدنساز در منزل انجام می‌دهیم اما همانطور که می‌دانید تمرینات توپی بسیار متفاوت‌تر است. امیدوارم هر سریع‌تر این معضل برطرف شود تا بتوانیم تمرینات توپی خود را آغاز کنیم. فعلاً هدف ما حفظ آمادگی بدنی است.


ملی پوش فوتسال بانوان در ادامه در پاسخ به این سئوال که با توجه به شرایط فدراسیون درباره عدم پرداخت پاداش‌ها انگیزه‌ای برای کسب سومین قهرمانی در آسیا را دارند گفت: در سال نخستی که در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتیم فدراسیون هیچ پاداشی برای ما در نظر نگرفت و تنها چند سکه از وزارت ورزش و برخی موسسات دریافت کردیم. در واقع هیچ سالی از ما آن طور که باید تقدیر نشد اما ما ناامید و بی انگیزه نشدیم. حفظ قهرمانی با هیچ چیزی قابل قیاس نیست. ما برای دل خودمان بازی می‌کنیم و برای کارمان ارزش قائل هستیم. امیدوارم همانطور که ما ارزش کارمان را می‌دانیم مسئولان نیز برای ما ارزش قائل شوند.




فرزانه توسلی


دیدگاه شما
دیدگاه ها