ورود / عضویت
تاریخ 1398/11/26 ساعت 09:48

بیان محمودی: امکان برگزاری مسابقات در ورزشگاه‌های داخل شهر اصفهان وجود دارد

بیان محمودی: امکان برگزاری مسابقات در ورزشگاه‌های داخل شهر اصفهان وجود دارد سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت:امکان برگزاری مسابقات در ورزشگاه‌های داخل شهر اصفهان وجود دارد و این موضوع به توجه مسئولین ورزشی و سازمان لیگ نیاز دارد.
به گزارش فوتبالدخت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان بیان محمودی، سرمربی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازی امروز همانند دربی‌های گذشته از حساسیت بالایی داشت و تیم ذوب آهن از بازیکنان خوبی برخوردار بود، اما خوشبختانه ما توانستیم چهار گل به ثمر برسانیم و سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

او در خصوص عملکرد بازیکنان خود خاطر نشان کرد: بازیکنان ما امروز عملکرد فوق العاده‌ای از خود بر جای گذاشتند و تمامی تکنیک‌های مد نظر از جمله بازی ترکیبی و سانتر از هر دو جناح را به خوبی اجرا کردند.

محمودی با اشاره به اینکه رقابت‌های فوتبال بانوان با کمترین تعداد تماشاگر برگزار می‌شود، اظهار کرد: از مسئولین سازمان لیگ خواستار حمایت بیشتری در خصوص لغو منع ورود آقایان به ورزشگاه‌ها هستیم چرا که تمامی شئونات اسلامی در همه بازی‌ها رعایت می‌شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد و می‌تواند در اشاعه ورزش بانوان و مخصوصا فوتبال به صورت چشمگیر اثرگذار باشد.

او همچنین دوری مسیر ورزشگاه‌ها از مرکز شهر را یکی از عوامل موثر در کاهش تعداد هواداران تیم‌های اصفهانی دانست و گفت: امکان برگزاری مسابقات در ورزشگاه‌های داخل شهر اصفهان وجود دارد و این موضوع به توجه مسئولین ورزشی و سازمان لیگ نیاز دارد و قطعا با حمایت آن‌ها شاهد پیشرفت چشمگیری در فوتبال بانوان اصفهان خواهیم بود.



بیان محمودی, سپاهان اصفهان


دیدگاه شما
دیدگاه ها