ورود / عضویت
تاریخ 1398/11/10 ساعت 19:39

سمیه شهبازی: برای قهرمانی لیگ برتر می‌جنگیم

سمیه شهبازی: برای قهرمانی لیگ برتر می‌جنگیم به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایرنا سرمربی تیم فوتبال زنان وچان نماینده کردستان در لیگ برتر گفت: هدف اصلی کادر فنی و بازیکنان این تیم کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر امسال است و برای رسیدن به این هدف با همه توان می‌جنگیم.

سمیه شهبازی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم سینای بوشهر که ساعت ۱۰ صبح فردا در ورزشگاه ملک نیای سنندج برگزار می شود، اظهار داشت: زمین چمن استادیوم ملک نیای سنندج کیفیت مناسبی برای بازی ندارد و از سویی زمان برگزاری دیدارها هم باعث شده تا تماشاچی چندانی برای حمایت از تیم خود نداشته باشیم.
به گفته وی، ظاهرا زمین چمن ملک نیا تنها زمین چمن طبیعی سنندج است که کیفیت مطلوبی ندارد که در صورت رسیدگی به آن می توان کیفیت بازی ها را هم ارتقا داد.
وی با تاکید بر اینکه این تنها یک توجیه نیست، افزود: زمین از ابزارهای مهم برای بازی فوتبال و اینکه بازیکنان توانایی خود را به نمایش بگذارند، است تا بتوانند تاکتیک های تیمی را به خوبی پیاده کرده و از فرصت میزبانی برای کسب نیتجه استفاده کنیم.

سرمربی تیم وچان کردستان با اشاره به نامناسب بودن زمان برگزاری دیدارها هم گفت: از آنجا که ورود آقایان به ورزشگاه ممنوع است ساعت ۱۰ صبح جمعه، تماشاگران خانم رغبت چندانی برای حضور در ورزشگاه ندارند و با وجود اینکه چندین بار از فدراسیون خواسته‌ایم تا ساعت بازی ها تغییر کند اما تاکنون نتیچه نگرفته‌ایم.

لیگ برتر زنان کیفی تر از گذشته


شهبازی کیفیت لیگ برتر را در مقایسه با سال‌های قبل کیفی تر ارزیابی کرد و افزود: ضعیفترین تیم ها هم در این فصل بدون برنامه وارد زمین نمی‌شوند که این امتیاز بزرگی برای فوتبال زنان است ولی از لحاظ کمیت شرایط سال‌های قبل را داریم.

وی با بیان اینکه تا اینجای نیم فصل دوم را در مقایسه با نیم فصل اول بهتر بازی کرده‌ایم، اضافه کرد: وچان توانست ایلام، انزلی و سپاهان را در خانه خودشان زمین گیر و نتایج بهتری را به نسبت نیم فصل اول کسب کند و این ناشی از انگیزه بالای بازیکنان برای جبران شکست برابر شهرداری بم در آخرین دیدار نیم فصل اول است.
شهبازی تاکید کرد: با همه مشکلات هم قسم شدیم تا آخر فصل با ارائه بازی های خود و تماشاگر پسند، قهرمان لیگ برتر شویم.
سرمربی تیم وچان کردستان درباره وضعیت مالی تیم های حاضر در لیگ برتر زنان هم اظهار داشت: مشکلات مالی همواره با تیم‌های زنان همراه بوده و تیم وچان هم در ابتدای فصل با این مساله دست و پنجه نرم کرد اما با تغییر اسپانسر هم اکنون در وضعیت خوبی بسر می‌بریم و حمایت استانداری و اداره کل ورزش و جوانان کردستان ما را دلگرم و قوی تر برای بازی های آینده کرده است.

بهترین خط دفاعی از آن وچان


شهبازی گفت: در نیم فصل دوم نیکخواه، بازیکنی از ایلام را جذب کردیم که در ۲ بازی اخیر ۲ گل به ثمر رساند.
وی با بیان اینکه وچان بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد، افزود: تعداد گل های خورده ما سه است در حالیکه تیم صدر جدولی شهرداری بم، چهار گل خورده را در نیم فصل دوم در کارنامه خود دارد.

شهبازی بازی فردای سیرجان و شهرداری بم را برای وچان حائز اهمیت دانست و یادآور شد: نتیجه این بازی در قهرمانی وچان تاثیر بسزایی دارد.
سرمربی تیم وچان کردستان درباره باز نشدن دروازه این تیم در نیم فصل اول لیگ اظهار داشت: تمام تیم بدنبال این بود که زهرا خواجوی دروازه بان وچان بتواند رکورد کلین شیت را بشکند و همین انگیزه مهمی بود تا آخرین بازی گلی وارد دروازه ما نشود.

تحقق نیمی از وعده استاندار کردستان


کاپیتان تیم وچان کردستان هم در این نشست با بیان اینکه تیم روز به روز بهتر و قوی تر ظاهر می شود، گفت: در این فصل تنها امتیاز یک بازی را آن هم بر اثر اشتباه فردی در مقابل شهرداری بم از دست دادیم و حالا پرانگیزه تر از قبل با تلاش بیشتر، قول می دهیم که قهرمان فصل شویم.

فاطمه صادقی با بیان اینکه بازی فردای وچان با تیم قعر جدولی سینای بوشهر زیاد هم آسان نیست، افزود: این تیم نسبت به نیم فصل اول پیشرفت خوبی داشته و از طرفی ما برای جبران تفاضل گل با شهرداری بم، بدنبال گل های زده بیشتر در چنین دیدارهایی هستیم.

وی با بیان اینکه تیم از لحاظ مالی در شرایط ایده آلی بسر می برد، اضافه کرد: استاندار کردستان وعده داده بود تا یک میلیارد ریال به تیم کمک شود که تاکنون ۵۰۰ میلیون ریال آن به تیم تزریق شده البته پاداش ۱۰۰ میلیون ریالی استاندار کردستان هم به حساب بازیکنان واریز شد و امیدواریم تا پیش از بازی با سیرجان که ۲ هفته دیگر انجام می شود، ۵۰۰ میلیون کمک دیگر استاندار هم به حساب تیم واریز شود.

صادقی تاکید کرد: در نیم فصل دوم ریزش بازیکن نداشتیم و ۲۰ تا ۳۰ درصد مبلغ قراردادها هم به بازیکنان تیم پرداخت شده و از لحاظ روحی وضعیت خوبی داریم.
مخدومی، فرهمند و اردستانی بازیکنان وچان در بازی فردا مقابل نماینده سینای بوشهر بدلیل محرویمت نمی‌توانند بازی کنند و بنی طالبی هم مصدوم است.
تیم وچان کردستان هم اکنون با ۳۹ امتیاز، ۴۹ گل زده و سه گل خورده در رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال بعد از تیم شهرداری بم قرار دارد و فردا در هفته پانزدهم لیگ به مصاف تیم سینای بوشهر می رود.


فاطمه صادقی, سمیه شهبازی, وچان کردستان


دیدگاه شما
دیدگاه ها