ورود / عضویت
تاریخ 1398/10/24 ساعت 11:13

اعلام رای انضباطی تیم های فوتبال و فوتسال بانوان

اعلام رای انضباطی تیم های فوتبال و فوتسال بانوان کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های فوتبال و فوتسال زنان صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های فوتسال نامی نو اصفهان و ملی حفاری اهواز از سری رقابتهای لیگ برتر برگزار و از سوی منیژه زیبا، سرپرست تیم ملی حفاری تخلفاتی مبنی بر اعتراضات مکرر و استفاده از الفاظ نامناسب نسبت به داوران بعد از اتمام مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

طاهره مهدی پور،دروازبان تیم ملی حفاری اهواز نیز بعد از اتمام مسابقه رفتار غیر ورزشی با داوران داشته و به آنها اهانت کرده است.وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و در خصوص جریمه نقدی قطعی است)

*مسابقه تیم های وچان کردستان و زاگرس شیراز از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی سمیرا محمدپور، بازیکن تیم وچان کردستان تخلفاتی مبنی بر اهانت داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد.

وی به مدت دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر و در خصوص جریمه نقدی قطعی است)


وچان کردستان, آذرخش زاگرس شیراز, سمیرا محمدپور, نامی نو اصفهان, ملی حفاری ایران, منیژه زیبا, طاهره مهدی پور


دیدگاه شما
دیدگاه ها