ورود / عضویت
تاریخ 1397/11/03 ساعت 15:30

در هر بازی برای کسب 3 امتیاز به زمین می‌رویم

بیان محمودی: مقابل ملوان به دنبال پیروزی هستیم

بیان محمودی: مقابل ملوان به دنبال پیروزی هستیم سرمربی تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن گفت: امیدواریم اتفاقات فوتبالی به گونه‌ای رقم بخورد که بتوانیم به رده دوم جدول برسیم.

به گزارش "فوتبالدخت" به نقل از خبرگزاری تسنیم بیان محمودی سرمربی تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن، درباره بازی حساس تیم‌ فوتبال زنان ذوب‌آهن برابر ملوان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان اظهار داشت: فکر می‌کنم تقابل ما با ملوان، بازی بسیار خوبی از آب دربیاید و تماشاگران شاهد رقابت زیبایی باشند. ملوان بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و مریم ایراندوست سرمربی این تیم، مربی بسیار بادانش و با اخلاقی است.

وی در ادامه از آمادگی بالای بازیکنانش برای بازی مقابل ملوان خبر داد و گفت: در هر بازی برای کسب 3 امتیاز به زمین می‌رویم و در مقابل ملوان نیز قطعاً به دنبال پیروزی هستیم. در این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ و امیدواریم که دست پر از زمین خارج شویم و اتفاقات فوتبالی نیز به گونه‌ای رقم بخورد که بتوانیم به رده دوم جدول برسیم.

سرمربی تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن درباره شرایط جسمی بازیکنان ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: 2 بازیکن مصدوم داریم که شرایط آنها برای بازی کردن هنوز مشخص نشده و احتمال دارد که به بازی با ملوان نرسند، اما سایر یازیکنان وضعیت خوبی دارند.

محمودی درباره جایگاه ذوب‌آهن در پایان فصل افزود: قطعاً نگاه ما به قرار گرفتن در بین 3 تیم نخست جدول است. امسال نتوانستیم بازیکن چندانی جذب کنیم و 3 بازیکن را نیز از دست دادیم، اما با تکیه بر برنامه‌ریزی و تمرینات مداوم در کنار امکانات مناسبی که باشگاه در اختیار ما قرار داده است، توانستیم شاهد روند رو به رشد تیم باشیم و قطعاً این روند ادامه خواهد داشت.

بیان محمودی: مقابل ملوان به دنبال پیروزی هستیم

بیان محمودی, ذوب آهن اصفهان, هفته هشتم لیگ برتر


دیدگاه شما
دیدگاه ها