ورود / عضویت
تاریخ 1398/07/08 ساعت 09:13

برترین فوتبالیست زن جهان در لوس بلانکوس

مگان راپینو در رادار تیم بانوان رئال مادرید

مگان راپینو در رادار تیم بانوان رئال مادرید مگان راپینو، فوق ستاره جنجالی فوتبال زنان ایالت متحده مورد توجه تیم زنان رئال مادرید قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالدخت فوتبال زنان در ماه های اخیر به شدت مورد توجه فوتبالدوستان در سراسر دنیا قرار گرفته و مگان راپینو یکی از بازیکنان نام آشنای این عرصه بوده است. راپینو چند روز پیش جایزه برترین فوتبالیست زن سال را از سوی فیفا دریافت کرد



این بازیکن آمریکایی و ۳۴ ساله که چندی قبل نقش مهمی در قهرمانی ایالت متحده در جام جهانی زنان ایفا کرد، جنجال های فراوانی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا داشته و بارها در ماه های اخیر به وی تاخته است.

اما نشریه آ.اس امروز اعلام کرد مگان راپینو مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار گرفته است. تیم زنان رئال مادرید اخیرا تشکیل شده و از سال ۲۰۲۰ با نام رسمی این باشگاه فعالیت خواهد کرد. در فوتبال زنان اسپانیا تیم هایی چون بارسلونا و اتلتیکومادرید قدرت زیادی دارند و فلورنتینو پرز می خواهد با جذب ستاره های بزرگ، خیلی زود فاصله رئال مادرید با تیم های مدعی را به حداقل برساند.

اگرچه مگان راپینو چندی قبل خبر از علاقه خود به بازی کردن در باسلونا داد، اما رئال مادرید همچنان علاقمند به خرید این مهاجم جنجالی است. مگان راپینو گفت: من عاشق مسافرت کردن هستم. یک سال در لیون بازی کردم و تجربه خوبی برای من بود. شاید در پایان کارم در اسپانیا بازی کنم. سبک بازی بارسلونا برای من زیبا و الهام بخش است و دیدن بازی بارسا من را خوشحال می کند.

اما با این تفاسیر نیز رئال مادرید علاقمند به خرید مگان راپینو بوده و قصد دارد به زودی برای خرید بهترین بازیکن فوتبال زنان در سال ۲۰۱۹ اقدام کند.

مگان راپینو در رادار تیم زنان رئال مادرید

تیم بانوان رئال مادرید, مگان رپینو


دیدگاه شما
دیدگاه ها