ورود / عضویت
تاریخ 1398/06/27 ساعت 15:40

الهام فرهمند، شیوا فاضلی و سمیرا محمدی:

خداحافظ سپاهان!

خداحافظ سپاهان! به گزارش فوتبالدخت به نقل از پارس فوتبال سپاهانی‌ها که در دو فصل اخیر تیم فوتبال زنان خود را تشکیل داده و در رقابتهای لیگ شرکت کردند این روزها دچار حاشیه های پیش از آغاز دور جدید بازی های لیگ برتر زنان شدند. حاشیه هایی که گویا از تصمیم ایجاد تغییرات روی نیمکت این تیم آغاز شد. در حالی که جلسات ابتدایی تمرینی تیم شروع شده بود و تصور می شد سمیه شهبازی ، سرمربی این تیم کماکان به کار خود ادامه دهد این اتفاق نیفتاد و روز گذشته شنیده شد بیان محمودی سرمربی فصل قبل تیم ذوب آهن اصفهان جای وی منصوب شده است. این جابجایی در کنار اتفاقاتی دیگر در بدنه این تیم که در نهایت باعث به هم ریختن آماده سازی تیم در دوران پیش فصل شد موجبات اعتراض برخی بازیکنان تیم را به وجود آورد و اولین ترکش آن نیز به خداحافظی کاپیتان تیم از سپاهان منجر شد. شب گذشته الهام فرهمند با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود خبر از اتفاقات جدید در جمع زردپوشان اصفهانی داد.
الهام فرهمند که بازوبند کاپیتانی سپاهانیها را به بازو می بندد و در سه فصل اخیر(آینده سازان و سپاهان) موفق شد خود را به عنوان یکی از بهترین گل ساز های لیگ برتر زنان معرفی کند با پیامی کوتاه و تعجب‌برانگیز در صفحه اجتماعی اینستاگرام خود عنوان کرد خداحافظ سپاهان!
تصمیمی عجیب و غیرمترقبه که نشان از اوضاع متفاوت سپاهانی ها برای اولین بار و پیش از آغاز فصل دارد.
خداحافظ سپاهان!

الهام فرهمند ملی پوش اصفهانی ها که همیشه تعصب بالای خود را به سپاهان نشان داده بود این روزها از چند تیم لیگ برتری پیشنهاداتی دارد که البته به خاطر سپاهان با هیچ کدام از آنها مذاکره ای نداشت و حالا احتمالا برای ادامه دوران فوتبال خود به آنها نیز فکر خواهد کرد.

شیوا فاضلی بازیکن فصل گذشته فوتبال زنان تیم سپاهان اصفهان هم با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از ادامه همکاری با باشگاه سپاهان اصفهان خداحافظی کرد. متن این خداحافظی به شرح زیر است:
به جاى مقاومت در برابر تغييراتى كه خدا برايت رقم زده است، تسليم شو. بگذار زندگى با تو جريان يابد، نه بى تو. نگران اين نباش كه زندگى ات زير و رو شود.
از كجا معلوم زيرِ زندگى ات بهتر از رويش نباشد؟!
خداحافظ سپاهان
خداحافظ سپاهان!


سمیرا محمدی دروازه بان نیم فصل نخست تیم فوتبال زنان سپاهان اصفهان نیز با انتشار پستی گلایه خود را از مسئولان باشگاه سپاهان مطرح کرد. سمیرا محمدی نوشته است: سلام خدمت هواداری سپاهان مخصوصا اون دسته از هوادارایی که زیاد سوال میپرسن که امسال هم سپاهان هستم یا نه!؟
خیلی سعی کردم حرفهامو‌ نزنم اما دلم اونقد پر هست که باید بگم
متاسفانه از اون روزی که من رباط صلیبی پاره کردم انقدر پشت سرم حرف بود که توی اون شرایط بد مصدومیت برام جای سوال است که چرا انقد راحت قضاوت شدم
زمانی که عمل جراحی انجام دادم هیچکس از باشگاه و کادر فنی پیگیر من نبود و نشد زمانی که برای دریافت هزینه عمل خود به باشگاه مراجعه کردم از سوی خانم حقانی سرپرست باشگاه پیشنهادی بمن داده شد تخت عنوان اینکه اگر با سپاهان تمدید نکنم از هزینه ی عمل خبری نیست و هزینه ات را پرداخت نمیکنم این حرف را در قالب اینکه این قانون باشگاه است بمن‌ گفتند درصورتی که چنین قانونی در باشگاه نبود و اصلا منظقی نبود چرا که من در حین مسابقه دچار مصدومیت شدم وظیفه هر باشگاهی هست که هزینه جراحی را پرداخت کند اما خانم حقانی من را تحت فشار قراردادند و برای امسال قرارداد جدید امضا کردم اما وقتی میخواستند هزینه عمل من را پرداخت کنند تنها یک‌میلیون وششصد تومان از هزینه عمل من پرداخت کردند و من هرچقدر پیگیر این موضوع شدم کسی پاسخگو‌ نبود و‌حتی جواب تلفنم را نمیدهند تا به امروز!
بعد از هفت ماه از جراحی الان که اماده بازی هستم دنبال رضایت نامه خودم از طرف این باشگاه هستم اما باز هم کسی‌ جواب تلفن من را نمیدهد
کجای دنیا با بازیکن‌مصدوم چنین رفتاری میکنند؟؟ باشگاهی که بازیکن فقط در داخل زمین برایش مهم است و بعد از مصدومیت حتی نیم‌نگاهی هم بهش نمیکنند میشه موند و بازی کرد!
در اخر تشکر میکنم از هوادارای سپاهان در پناه حق
خداحافظ سپاهان!



الهام فرهمند, شیوا فاضلی, سمیرا محمدی, سپاهان اصفهان


دیدگاه شما
دیدگاه ها