ورود / عضویت
تاریخ 1397/10/08 ساعت 11:08

شهرداری بم فاتح دربی کرمان شد

شهرداری بم فاتح دربی کرمان شد از سری دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان حساس‌ترین بازی بین شهرداری بم و شهرداری سیرجان با نتیجه 2 بر یک به نفع شهرداری بم به پایان رسید.

دربی کرمان بین دو تیم شهرداری بم و شهرداری سیرجان صبح روز گذشته در ورزشگاه فجر برگزار شد.
به گزارش ایرنا، از سری دیدارهای هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان حساس‌ترین بازی بین شهرداری بم و شهرداری سیرجان با نتیجه ۲ بر یک به نفع شهرداری بم به پایان رسید.
در این بازی زهرا قنبری و سمانه چهکندی برای تیم شهرداری بم گلزنی کردند و تک گل تیم شهرداری سیرجان را چترنور وارد دروازه کرد.
جهان نجاتی سرمربی سیرجان گفت: بازیکنان جوان ما موقعیت‌های خوبی را از دست دادند و اگر تمرکز بهتری داشتند مطمئناً نتیجه تغییر پیدا می کرد.
وی با اشاره به اینکه باید در هفته های آینده نقاط ضعفمان را قوت ببخشیم افزود: هر دو تیم از لحاظ فنی خوب بازی کردند.
سرمربی تیم شهرداری سیرجان عنوان کرد: تیم بم برای ما حریف شناخته‌شده‌ای بود و این رقابت و کسب امتیاز همیشه وجود دارد فقط تجربه بمی‌‌ها از بازیکنان ما بیشتر است و این دلیل باخت ما شد.
مرضیه جعفری سرمربی تیم شهرداری بم اظهارداشت: دو تیم برای پیروز بازی کردند در این هفته بازیکنان ما در شرایط ایده آلی نبودند اما من از تیمم راضی هستم.
جعفری ادامه داد: تیم ما فوتبال روی زمین را بازی می‌کند و زمانی تیم حریف توپ را روی هوا می برد با مشکل مواجه می‌شدیم.
سرمربی تیم شهرداری بم گفت: تیم‌های بم و سیرجان از تیم‌های خوب کشور هستند البته امسال ۶ تیم برای قهرمانی می جنگند امیدوارم با بها دادن به زنان خصوصا فوتبال بتوانیم جایگاهمان را در آسیا بدست آوریم.
تیم شهرداری بم در پایان هفته چهارم با ۴بازی و۱۲امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتبال زنان است.
شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری استان کرمان واقع شده است.

شهرداری بم, شهرداری سیرجان


دیدگاه شما
دیدگاه ها