ورود / عضویت
تاریخ 1401/03/31 ساعت 04:10

چند خبر کوتاه ورزشی از کردستان

چند خبر کوتاه ورزشی از کردستان دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشور، فراخوانده شدن پنج بوکسور کردستانی به اردوی آمادگی تیم ملی نونهالان کشور و برگزاری جشنواره طرح غنی سازی اوقات فراغت در ناحیه منفصل شهری ننله سنندج، عناوین سه خبر کوتاه از کردستان است.

به گزارش ایرنا،  اردوی تیم ملی فوتبال زنان با حضور ۳۱ ملی پوش از امروز آغاز شده و تا ۱۴ تیر به میزبانی استان تهران برگزار می شود و سرمربی تیم ملی فوتبال زنان کشورمان «فاطمه مخدومی» بانوی کردستانی را به این مرحله از اردوی تیم ملی فراخوانده است.

با اعلام فدراسیون فوتبال در پایان اردوی آمادگی ملی پوشان، ۲۳ بازیکن منتخب جهت حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیای مرکزی (CAFA) اعزام خواهند شد.

رقابت‌های فوتبال قهرمانی زنان آسیای مرکزی (CAFA) طی روزهای ۱۴ تا ۳۱ تیرماه به میزبانی کشور تاجیکستان برگزار می‌شود.

پنج بوکسور کردستانی به اردوی آمادگی تیم ملی نونهالان کشور فراخوانده شدند

براساس اعلام فدراسیون بوکس، اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس نونهالان کشورمان از ۳۱ خرداد به میزبانی شهر ساری در استان مازندران برگزار خواهد شد و تا روز پنجم تیرماه ادامه خواهد داشت.

صهیب قادری، برهم رحیمی، آرش عباس زاده و کیان شاهرخی به عنوان ورزشکار و بهمن حسنی در کسوت مربی به نمایندگی از استان کردستان به اردوی تیم ملی نونهالان کشور دعوت شدند.

۲۵ بوکسور از استان های مختلف کشور به این اردو دعوت شده‌اند و ملی پوشان این رده سنی خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی امارات برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

برگزاری جشنواره طرح غنی سازی اوقات فراغت در ناحیه منفصل شهری ننله سنندج

جشنواره طرح غنی اوقات فراغت با حضور فرماندار سنندج، مسوولان استانی و شهرستانی در رشته های مختلف ورزشی امروز در ناحیه منفصل شهری ننله برگزار شد.

این جشنواره به عنوان طرح تابستانی در راستای طرح غنی سازی اوقات فراغت در رشته‌های فوتبال، کونگ فو، موی تای، کاراته، ژیمناستیک و تکواندو آغاز شده است.

در حال حاضر حدود ۶۴ هزار ورزشکار در قالب ۴۸ هیات ورزشی استانی و ۳۶۰ هیات شهرستانی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

منبع: irna-84795904



دیدگاه شما
دیدگاه ها