ورود / عضویت
تاریخ 1397/10/12 ساعت 15:36

سارا قمی: به خود می‌گفتم روزی می‌رسد روی چمن آزادی راه برویم

سارا قمی: به خود می‌گفتم روزی می‌رسد روی چمن آزادی راه برویم ملی پوش فوتبال زنان در واکنش به خبر برگزاری بازی دوستانه تیم ملی فوتبال زنان ایران و روسیه در ورزشگاه آزادی گفت: خدا کنند خانم‌ها به آزادی بیایند و ما را حمایت کنند چون با حضورشان انگیزه و روحیه زیادی به بازیکنان می‌دهند.

سارا قمی ملی پوش فوتبال زنان ایران در گفت‌وگو با ایسنا در مورد برگزاری بازی تیم ملی زنان ایران و روسیه در ورزشگاه آزادی بیان کرد: خیلی خبر خوبی است و خوشحال هستم. اگر چنین اتفاقی بیفتد از نظر روحی به بازیکنان انگیزه می‌دهد. از طرف دیگر اولین بازی دوستانه ایران و روسیه است و تیم ملی در این بازی به خوبی محک می‌خورد.

او در پاسخ به این سوال که پیش بینی‌ات از استقبال زنان برای تماشای بازی ایران و روسیه چیست؟ گفت: می‌بینید که در لیگ برتر خیلی از خانم‌ها به استادیوم می‌آیند و تیم خود را تشویق می‌کنند، فکر می‌کنم برای بازی تیم ملی هم خیلی حمایت کنند.

او در ادامه افزود: خدا کند خانم‌ها به آزادی بیایند و ما را حمایت کنند چون مطمئن باشید با حضورشان انگیزه و روحیه زیادی به بازیکنان می‌دهند.

قمی در پاسخ به این سوال که حست از اینکه قرار است در آزادی بازی کنید چیست؟ گفت: حس توصیف نشدنی است، وقتی شما این خبر را به من دادید با خودم گفتم یعنی چنین اتفاقی می‌افتد؟ بازی در آزادی یکی از آرزوهایمان بود. روزی که برای تماشای فوتبال مردان به ورزشگاه رفتیم می‌گفتیم یعنی روزی می‌رسد که ما روی چمن آزادی راه برویم؟ فکر می‌کنم داریم به آرزوهایمان یکی یکی می‌رسیم. جا دارد از خانم صوفی زاده، نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال که برای فوتبال زنان سنگ تمام گذاشت، تشکر کنم.

سارا قمی, ملوان بندرانزلی


دیدگاه شما
دیدگاه ها