ورود / عضویت
تاریخ 1401/02/28 ساعت 14:55

تیم زارع باتری سنندج از نماینده البرز شکست خورد

تیم زارع باتری سنندج از نماینده البرز شکست خورد تیم فوتبال زنان زارع باتری سنندج در هفته نوزدهم فوتبال لیگ برتر کشور در مصاف با تیم نماینده البرز شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در ادامه بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران، دو تیم زارع باتری سنندج و نماینده البرز  چهارشنبه شب در ورزشگاه ملک نیای شهر سنندج به مصاف یکدیگر رفتند.

در نیمه نخست این بازی تیم نماینده البرز صاحب یک ضربه پنالتی شد که «سارا قمی قدر» کاپیتان این تیم توانست دروازه زارع باتری را باز کند و دو تیم با نتیجه ۱ - ۰ به نفع تیم البرز به استراحت بین دو نیمه رفتند.

در نیمه دوم بازی باز هم تیم نماینده البرز به گل رسید و با دو گل پیشتاز میدان بود که سرانجام تیم زارع باتری توسط «فاطمه امینی» توانست در دقیقه ۹۰ یکی از گل‌های خورده را جبران کند و در نهایت بازی با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم البرز به پایان رسید.

زارع باتری با همان ۲۹ امتیاز قبلی در رده هفتم جدول لیگ برتر زنان کشور باقی ماند، اما البرزی‌ها با این برد، ۳۳ امتیازی شدند و با تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان در رده پنجم جدول قرار گرفتند.

پس از عدم تیم‌داری راهیاب ملل مریوان، بازیکنان و کادر فنی این تیم تحت امتیاز آذرخش تهران مجوز حضور در مسابقات را گرفتند.

آذرخش تهران اما عمر طولانی نداشت و در خلال آن فصل، تیم دوباره به کردستان بازگشت و با نام آذرخش کردستان ادامه مسابقات را سپری کرد.

یک فصل بعد اما این تیم به وچان کردستان تغییر نام داد. در سال ۱۴۰۰ این تیم برای چندمین بار پس از تغییر اسپانسر به نام باتری زارع وارد مسابقات لیگ فوتبال زنان ایران شد.

حدود ۶۴ هزار ورزشکار سازمان یافته کردستانی در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

منبع: irna-84759238



دیدگاه شما
دیدگاه ها