ورود / عضویت
تاریخ 1401/01/30 ساعت 17:24

ذوب آهن ۳ _ همیاری ارومیه یک/ پیروزی همراه با حواشی

ذوب آهن ۳ _ همیاری ارومیه یک/ پیروزی همراه با حواشی تیم فوتبال زنان ذوب آهن در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال همیاری ارومیه را از پیش رو برداشتند.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایمنا، امشب سه شنبه _سی ام فروردین ماه_ تیم فوتبال زنان ذوب آهن در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه مقابل همیاری ارومیه قرار گرفتند که این دیدار با حواشی زیاد و نتیجه سه بر یک به نفع ذوب آهن تمام شد.

اسامی ذوب آهن: زهره کودایی، میناداوودی، رقیه شهبازی، انیس دشتیان پور، فاطمه اردستانی، سمیه فیضی، هانیه علیمردانی، سمیه خرمی، زهرا موسی زاده، خدیجه محمدی و شیوا فاضلی.

سرمربی: سمیه شهبازی

اسامی بازیکنان شهرداری ارومیه: سپیده یونسی زاده، هانیه محمدی، مهناز شاه مرادی، مهسا حسن زاده، ستاره عبداللهی، آرزو غیبی، سمیه حکیمی، زهرا اصغر زاده، مریم اباذری، سودا حسن زاده و یگانه بدیعیان.

سرمربی: افسانه هاشمی

نیمه اول:

در ۱۰ دقیقه نخستین بازی ذوب آهن بازی مالکانه ارائه داد، به دلیل مصدومیت شیوا فاضلی، شهبازی دست به تعویض اجباری زد و مرضیه فیضی به زمین آمد. دوتیم نتوانستند موقعیت خطرناکی به وجود آورند. در حالی که توپ و میدان در اختیار گاندو ها قرار داشت همیاری ارومیه در دقیقه ۲۰ به گل رسید. داور پنج دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت و در نهایت نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود همیاری ارومیه به پایان رسید.

نیمه دوم:

در این نیمه دو پنالتی برای ذوب آهن گرفته نشد که شهبازی اعتراض شدیدی کرد. ضربه الهام فرهمند با اختلاف کم به بیرون رفت، ذوب آهن سراپا حمله است ولی به گل نرسید تا اینکه در دقیقه ۷۲ دروازه‌بان همیاری ارومیه شوت بازیکن ذوب آهن را در حالی که توپ از خط دروازه رد شده بود گرفت و داور مشورتی با کمک خود انجام داد و گل را به نفع ذوب آهن ثبت کرد. بازیکنان همیاری ارومیه از این موضوع عصبانی شدند و کاپیتان، تیم خود را بیرون کشید، اما در ادامه با صحبت‌های هاشمی تیم ارومیه به زمین بازگشت. داور اشتباهات زیادی در این مسابقه داشته است. دروازه‌بان همیاری ارومیه برای گرفتن توپ از دروازه خارج شد که بازیکن ذوب آهن از این موقعیت استفاده کرد و شوتی به سمت دروازه حریف زد که ستاره عبدالهی برای گرفتن این ضربه روی خط دروازه خوابید و توپ به دستان او برخورد کرد، سپس داور برای ذوب آهن پنالتی اعلام کرد و عبدالهی راهم مستقیم اخراج کرد که دوباره باعث شد بازیکنان ارومیه اعتراض کنند و با ترک زمین به رختکن بروند. در ادامه پس از حدود ۲۰ دقیقه به زمین بازی برگشتند و الهام فرهمند با گل کردن پنالتی ذوب آهن را پیش انداخت.

ارومیه ۱۰ نفره کار را دنبال می‌کند و تحت فشار است، شهبازی شاگردان خود را برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر تشویق می‌کند. بازیکن ذوب آهن نفوذی انجام داد و گل سوم را هم به ثمر رساند تا این دیدار با تمام حواشی که داشت با نتیجه سه بر یک به نفع ذوب آهن تمام شود.

گل‌ها:

دقیقه ۲۰ (همیاری ارومیه): خطایی در سمت راست محوطه جریمه ذوب آهن برای ارومیه گرفته شد که آرزو غیبی توپ را به صورت مستقیم وارد دروازه کودایی کرد.

دقیقه ۷۲ (ذوب آهن): هانیه علیمردانی شوتی به سمت دروازه ارومیه زد که دروازه این تیم وقتی توپ از خط رد شده بود آن را گرفت و داور گل را برای ذوب آهن گرفت.

دقیقه ۷۷ (ذوب آهن): الهام فرهمند ضربه پنالتی خود را به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۸۳ (ذوب آهن): نازنین مردانی در محوطه جریمه ارومیه یکی از دفاع‌ها را جای گذاشت که ضربه او به دیگر دفاع ارومیه برخورد کرد و به گل تبدیل شد.

منبع: imna-569697



دیدگاه شما
دیدگاه ها