ورود / عضویت
تاریخ 1401/01/23 ساعت 11:30

گزارش زنده؛ سپاهان یک _ شهرداری سیرجان صفر

گزارش زنده؛ سپاهان یک _ شهرداری سیرجان صفر تیم فوتبال سپاهان و سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال زنان رو در روی هم قزار می گیرند.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایمنا، امشب سه شنبه _بیست و سوم فروردین ماه_ تیم فوتبال زنان سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۱۰ دقیقه رو در روی شهرداری سیرجان قرار می‌گیرد که این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان دنبال می‌شود.

دیدار تیم‌های سپاهان و شهرداری سیرجان

اسامی بازیکنان سپاهان: رها یزدانی، کوثر عنبری، کوثر کمالی، فاطمه عادلی، زهرا پورحیدر، فاطمه پسندیده، ثنا صادقی، شقایق روز بهان، مرضیه نیک‌خواه، میترا نظری و هاجر دباغی.

سرمربی: بیان محمودی

اسامی بازیکنان سیرجان: فاطمه برازجانی، ملیکا متولی، زهرا علیزاده، افسانه چترنور، حدیث بساط شیر، رقیه جلال نسب، عارفه السادات سید کاظمی، هستی فروزنده، سهیلا نظام آبادی، زینب عباسپور و فاطمه مخدومی.

سرمربی: مریم جهانجاتی

کارت زرد:

کارت قرمز:

گل‌ها:

سپاهان: هاجر دباغی (دقیقه ۱۹)

شرح بازی: بازی تا دقیقه پنج میانه‌های میدان جریان دارد و حمله خطرناکی روی دروازه‌ها صورت نگرفته است. سپاهانی‌ها مالکیت بیشتری دارند. هاجر دباغی در دقیقه ۱۹ گل اول بازی و سپاهان را به ثمر رساند. طلایی پوشان با وجود اینکه یک گل جلو هستند، اما بازهم برای گل زنی تلاش می‌کنند و در لاک دفاعی قرار نگرفتند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۰: سپاهانی‌ها روی اشتباه بازیکنان سیرجان به دروازه این تیم رسیدند که ضربه اول را این بازیکن را مدافع تیم دفع کرد، توپ برگشتی به دیگر بازیکن سپاهان رسید که دقت لازم را نداشت و در دستان دروازه‌بان سیرجان قرار گرفت.

دقیقه ۲۵: توپی را سیرجانی‌ها روی دروازه سپاهان انداختند که کوثر عنبری در دو مرحله توپ را دور کرد.

شرح گل:

دقیقه ۱۹( هاجر دباغی): حمله اول سپاهانی‌ها روی دروازه حریف موقعیتی برای این تیم به وجود نیاورد که توپ به دیگر بازیکن سپاهان در سمت راست رسید و او سانتری روی دروازه انجام داد که هاجر دباغی بایک جای‌گیری مناسب توپ را با سر درون دروازه سیرجان قرار داد.

نکات ویژه:

منبع: imna-568001



دیدگاه شما
دیدگاه ها