ورود / عضویت
تاریخ 1400/09/04 ساعت 10:14

سرمربی تیم ملی زنان، فردا در فولادشهر

سرمربی تیم ملی زنان، فردا در فولادشهر هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان ظهر فردا پیگیری می‌شود و سرمربی تیم ملی نیز از نزدیک در اصفهان یکی از دیدارهای مهم لیگ را رصد می‌کند.
به گزارش فوتبالدخت به نقل از ورزش سه بعد از حواشی جنجالی مرتبط با اردوی تیم ملی زنان و عدم حضور 21 بازیکن از سه باشگاه به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ، حالا قرار است فردا (جمعه) به صورت هماهنگ از ساعت 13 رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان پیگیری شود؛ تیم‌های خاتون بم، سپاهان، ملوان و شهرداری سیرجان مطابق انتظارات شروع خوبی در فصل جدید داشته‌اند و فردا برای ادامه این روند تلاش می‌کنند.

در حساس‌ترین جدال هفته، فردا در ورزشگاه تختی سیرجان دو تیم مدعی عنوان قهرمانی، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان در دوئلی مستقیم به مصاف هم خواهند رفت؛ رویارویی شاگردان مریم جهان‌نجاتی و بیان محمودی بدون‌تردید می‌تواند یکی از جذاب‌ترین دوئل‌های هفته را رقم بزند.

تیم خاتون بم در بوشهر به مصاف سارگل خواهد رفت؛ ملوان بندرانزلی در خانه پذیرای همیاری آذربایجان غربی خواهد بود.

در فولادشهر اصفهان، ذوب‌آهن از تیم تازه لیگ برتری شده کیان نیشابور میزیانی می‌کند؛ مسابقه‌ای که یک میهمان ویژه دارد و مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی زنان بعد از حضور در البرز و رشت در دو هفته گذشته، این‌بار در اصفهان قصد دارد از نزدیک یک مسابقه دیگر از رقابت‌های لیگ برتر را نظاره‌گر باشد.

* برنامه هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان (5 آذرماه - ساعت 13)
شهرداری سیرجانسپاهان اصفهان
سارگل بوشهر - خاتون بم
ذوب آهن اصفهان – کیان نیشابور
نماینده البرز - پالایش گاز ایلام
ملوان بندرانزلی - همیاری آذربایجان غربی
زارع باتری سنندج - ملی پوشان شهرکرد



دیدگاه شما
دیدگاه ها