ورود / عضویت
تاریخ 1397/12/04 ساعت 11:12

دیدار با بلاروس در آرارات؛

میزبانی «آزادی» از بانوان گرفته شد!

میزبانی «آزادی» از بانوان گرفته شد! وعده ای که رئیس فدراسیون فوتبال برای حضور پرتعداد زنان در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار ایران - بلاروس داده بود با انتخاب یک ورزشگاه دیگر رنگ تحقق به خود نگرفت.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از خبرگزاری مهر، مهدی تاج دیماه سالجاری از میزبانی ورزشگاه آزادی برای برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال زنان ایران برابر بلاروس داد و عنوان کرد در تلاش هستند تا برگزاری این دیدار با حضور زنان تماشاگر باشد.

براساس اعلام نظر مهدی تاج قرار بود درهای ورزشگاه آزادی به روی زنان باز شود و برای اولین بار تنها تماشاگران خانم در ورزشگاه آزادی تماشاگر یک دیدار بین المللی فوتبال باشند. اما این وعده امروز رنگ تحقق به خود نگرفت و بازی در ورزشگاه آزادی کنسل شد.

طبق اعلام سایت فدراسیون، تیم ملی فوتبال بزرگسالان زنان بلاروس برای انجام دو دیدار دوستانه با ملی پوشان کشورمان روز جمعه دهم اسفند وارد تهران می شود و روزهای شنبه ۱۱ اسفند و سه شنبه ۱۴ اسفند به مصاف شاگردان مریم آزمون می رود.

اعلام مکان برگزاری این دیدار مهر تاییدی است بر منتفی شدن حضور زنان در ورزشگاه آزادی. در این این خبر اعلام شده است دیدار تیم های ایران و بلاروس ساعت ۱۱ صبح در ورزشگاه آرارات برگزار می شود.

مهدی تاج, فدراسیون فوتبال, ایران - بلاروس, بلاروس


دیدگاه شما
دیدگاه ها