ورود / عضویت
تاریخ 1400/08/30 ساعت 03:48

واکنش گلاره ناظمی به مخالفت با حضور بازیکنان در تیم ملی زنان: نگاه سازمان لیگ قهری نیست

واکنش گلاره ناظمی به مخالفت با حضور بازیکنان در تیم ملی زنان: نگاه سازمان لیگ قهری نیست مسئول برگزاری مسابقات فوتبال زنان می‌گوید موضوع مخالفت باشگاه‌ها برای حضور بازیکنانشان در اردوی تیم ملی در جلسه‌ای فوری بررسی می‌شود اما نگاه سازمان لیگ قهری نیست چون هدف باشگاه‌های آسیب زدن به تیم ملی نبوده و پیش از این همیشه تعامل داشته‌اند.
به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایسنا، قرار بود اردوی تیم ملی زنان از ۲۹ آبان تا ۴ آذر در مرکز ملی فوتبال برگزار شود و مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی ۳۰ بازیکن را به اردو دعوت کرده بود اما سه باشگاه سپاهان اصفهان، شهرداری سیرجان و خاتون بم با حضور بازیکنان خود در تیم ملی مخالفت کردند.
از تیم سپاهان اصفهان ۸ بازیکن، از خاتون بم ۷ بازیکن و شهرداری سیرجان ۶ بازیکن به اردوی ملی دعوت شده بودند اما این ۲۱ بازیکن در اردوی تیم ملی حاضر نشدند.
گلاره ناظمی، مسئول برگزاری مسابقات فوتبال زنان در این مورد به ایسنا گفت: جلسه‌ای ترتیب داده شده تا همه این مسائل و مشکلی که برای این اردو پیش آمده حل شود. تیم‌ملی و باشگاه‌ها هر دو یک مسیر را می‌روند، باشگاه ها جزو بدنه فوتبال هستند و هدفشان در نهایت ملی است و تیم ملی هم از این باشگاه‌ها برای هدفش استفاده می کند. در واقع این دو چرخ دنده‌هایی هستند که اگر با هم کار کنند به هدف مشترکمان می‌رسیم.
او در ادامه افزود: این سه باشگاه بخاطر مسابقات مهمی که طی روزهای آینده پیش رو دارند، دل‌نگرانی‌هایی داشتند. از طرف دیگر تیم ملی هم مسابقات مهمی پیش رو دارد. امیدوارم همه این مسائل در آن جلسه حل شود و تعامل بیشتری داشته باشیم.
ناظمی ادامه داد: این تعامل از قبل وجود داشته و در این مورد خاص هم جلسه‌ای فوری ترتیب داده‌ایم تا حرف‌ها باشگاه‌ها و تیم ملی را بشنویم. اردوهای زیادی پیش از این برگزار شده است که همه در کنار هم بوده‌ و تعامل داشته‌ایم. این موضوع هم رفع می‌شود و مشکلی نخواهیم داشت.
مسئول برگزاری مسابقات فوتبال زنان در پاسخ به این سوال که نگاه سازمان لیگ به این ماجرا قهری نیست، بیان کرد: این تعامل تا الان وجود داشته، چون ما همه در یک کشتی و مسیر هستیم و هدف مشترکی داریم. در بخش زنان تا به حال ندیده‌ایم کسی بخواهد مشکلی به وجود بیاورد. اگر کسی بخواهد مشکلی پیش بیاورد و نظم مسابقات و اردوهای ملی را بهم بزند آن یک داستان دیگر است اما باشگاه‌ها چنین هدفی ندارند و فقط بخاطر حساسیت مسابقات این هفته نامه‌نگاری‌ کرده‌اند که نیازمند نگاه قهری باشد.


گلاره ناظمی


دیدگاه شما
دیدگاه ها