ورود / عضویت
تاریخ 1397/12/03 ساعت 17:38

کیفیت فنی سپاهان دست کمی از مدعیان ندارد

سمیه شهبازی: چالش بزرگ سپاهان دروازه بان است

سمیه شهبازی: چالش بزرگ سپاهان دروازه بان است سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان تاکید کرد کیفیت فنی سپاهان دست کمی از مدعیان ندارد اما به بازی زیبا امتیاز نمی دهند. سمیه شهبازی می گوید تیمش در اتفاقی نادر هر ۲ دروازه بان خود را در یک بازی از دست داده است و اکنون برای حل این بحران چالشی بزرگ دارد.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از پایگاه خبری ورزش زنان ایران سمیه شهبازی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از پیروزی تیمش برابر سپیدار قائم شهر در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال زنان در ورزشگاه صفاییه اصفهان اظهار کرد: می دانستیم برابر تیمی به میدان می رویم که با توجه به داشته هایش تیمی دفاعی است اما خوشحالم که در گلزنی موفق بودیم ضمن این که برای تیم سپیدار قائم شهر به دلیل بهره مندی این تیم از ترکیبی بومی و تلاش با تمام قوا بر اساس توانش، احترام قائل هستم.

شهبازی افزود: خوشحالم که با این پیروزی پرگل نیم فصل را به پایان بردیم. نتایجی که در نیم فصل اول کسب کردیم مد نظر من نبود و در چند بازی امتیازاتی را از دست دادیم که ما را از صدر جدول دور کرد. تیم ما باکیفیت و زیبا بازی می کند اما به بازی زیبا امتیاز نمی دهند و این یکی از مشکلات ما در مسابقاتی بوده که امتیاز از دست داده ایم.

سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان گفت: در ابتدای فصل قهرمانی را هدفگذاری کرده بودیم اما اتفاقات نیم فصل اول ما را از این هدف دور کرده است. عقیده دارم که همچنان می توانیم در نیم فصل دوم به دنبال جبران اشتباهات و امتیازات از دست رفته باشیم اما شکل منطقی تر قضیه این دیدگاه است که باید برای قرار گرفتن روی سکو و در جمع تیم های بالانشین تلاش کنیم.

سرمربی تیم زنان سپاهان با اشاره به چالش بزرگ سپاهان در درون دروازه تیمش عنوان کرد: در بازی با شهرداری سیرجان در اتفاقی نادر ۲ دروازه بان تیم ما آسیب جدی دیدند به طوری که یکی از دروازه بانان ما در این بازی مجبور شد با رباط پاره درزون دروازه بایستد. چنین مشکلی نادر است اما گریبان ما را گرفته و برنامه اصلی ما در نیم فصل حل این مشکل و جذب دروازه بانان جدید است.

او همچنین در این باره توضیح داد: در فوتبال زنان به طور کلی دروازه بان طراز اول کم است و دروازه بانانی که در لیست تیم های لیگ برتری قرار دارند به سختی می توانند اجازه جدایی بگیرند. می دانیم که حتی برای جذب دروازه بانی که در تیمش ذخیره است کار سختی در پیش داریم اما باید راهی برای جذب دروازه بان پیدا کنیم.
سمیه شهبازی: چالش بزرگ سپاهان دروازه بان است

سپاهان اصفهان, سمیه شهبازی


دیدگاه شما
دیدگاه ها