ورود / عضویت
تاریخ 1400/06/01 ساعت 19:57

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان: بهتر شده‌ایم اما هنوز نقاط ضعفی داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان: بهتر شده‌ایم اما هنوز نقاط ضعفی داریم مریم ایراندوست می‌گوید شرایط تیم ملی فوتبال زنان از نظر فنی نسبت به چند ماه گذشته بهتر شده است اما هنوز نقاط ضعفی وجود دارد.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال زنان ایران در اردوی تدارکاتی ازبکستان به سر می‌برد تا خود را برای مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا آماده کند. ملی‌پوشان در اولین دیدار دوستانه خود مقابل ازبکستان با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند.

مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی پس از این شکست گفت: با توجه به شرایط سختی که اکنون حاکم است و به دلیل پاندومی کرونا، خیلی از کشورها حاضر به برگزاری دیدار دوستانه نبودند. با تلاش‌های بسیاری که مسئولان فدراسیون فوتبال انجام دادند، اردوی تدارکاتی مناسبی را در ازبکستان پشت سر می گذاریم که جا دارد از تمامی عزیزانی که ما را حمایت می کنند، تشکر کنم.

او در ادامه در مورد اولین دیدار تدارکاتی برابر ازبکستان گفت: پس از انجام بازی تماس‌هایی از سوی دوستان فوتبالی گرفته شد که از نظر فنی اعلام کردند شرایط تیم و بازیکنان چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ جسمانی نسبت به سه ماه گذشته فرق کرده است. البته نقاط ضعفی هم وجود دارد که باید در دو اردوی پیش روی خود و قبل از اعزام مجدد به ازبکستان، رفع کنیم.

ایراندوست ادامه داد: قطعا کار می کنیم تا بتوانیم جواب محبت‌های فدراسیون و نگاه برابری که هیچ چیزی برای تیم ملی فوتبال زنان کم نگذاشتند را با صعودمان بدهیم.

منبع: isna-1400060100915



دیدگاه شما
دیدگاه ها