ورود / عضویت
تاریخ 1400/06/01 ساعت 15:12

شکست تیم ملی فوتبال زنان ایران مقابل ازبکستان

شکست تیم ملی فوتبال زنان ایران مقابل ازبکستان تیم ملی فوتبال زنان ایران در دیداری دوستانه مقابل تیم ازبکستان شکست خورد.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال زنان ایران که خود را برای حضور در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند، امروز(دوشنبه) در دیداری دوستانه مقابل ازبکستان به میدان رفت  و دو بر صفر شکست خورد.

ازبکستان در دقیقه ۱۴ نیمه اول دروازه ایران را باز کرد. در ادامه ملی‌پوشان نتوانستند موقعیتی جدی و خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کنند. در دقایق پایانی این نیمه زهرا خواجوی دروازه‌بان ایران موقعیت تک به تک بازیکن ازبکستان را گرفت و مانع از باز شدن مجدد دروازه‌اش شد.  

ایران در دقیقه ۵۷ گل دوم را هم دریافت کرد و حساب کار دو بر صفر شد. شوت نگین زندی در وقت‌های تلف‌شده این دیدار  و  در حالی که دروازه‌بان ازبکستان از دروازه خود خارج شده بود، به تیرک دروازه برخورد کرد و گل نشد. در نهایت مسابقه با پیروزی دو بر صفر ازبکستان تمام شد.  

ملی‌پوشان ایران پنجشنبه، چهارم شهریور دومین دیدار خود مقابل ازبکستان را برگزار می‌کنند.

زهرا خواجوی، ملیکا متولی، غزاله بنی طالبی، زهرا سربالی، افسانه چتر نور، شبنم بهشت، سمانه چهکندی، بهناز طاهر خانی، ملیکا محمدی، فاطمه عادلی و گلنوش خسروی ترکیب اولیه تیم ایران در این دیدار بود.  

تیم ملی فوتبال زنان ایران ۳۰ شهریور و سوم مهر در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا به ترتیب مقابل بنگلادش و اردن به میدان می‌رود.

منبع: isna-1400060100830



دیدگاه شما
دیدگاه ها