ورود / عضویت
تاریخ 1400/05/06 ساعت 05:42

تمرین دختران فوتبالیست کرمانشاه در پارک‌ها!

تمرین دختران فوتبالیست کرمانشاه در پارک‌ها! واگذاری تنها زمین چمن فوتبال زنان کرمانشاه به بخش خصوصی در قالب ماده 88 مشکلات زیادی را برای دختران فوتبالیست کرمانشاهی به همراه داشته است.

فاطمه مرادی از مربیان فوتبال زنان در کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در این رابطه اظهار کرد: زمین مجموعه ورزشی کوثر تنها زمین چمن فوتبال زنان در کرمانشاه است که از حدود دو سال پیش طبق ماده 88 به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی تصریح کرد: این مسئله باعث شده  تا باشگاه های فوتبال زنان برای تمرین دختران فوتبالیست از بخش خصوصی تایم اجاره کنند که رقم اجاره هم بسیار بالاست.

این مربی فوتبال زنان در کرمانشاه افزود: برای هر تایم یک ساعت و نیمه باید حدود 250 هزار تومان بپردازیم که باتوجه به لزوم سه جلسه تمرین در هفته مجموعا در ماه رقم آن بسیار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این درحالی است که ما در هر تایم حدود 24 بازیکن داریم که از هر بازیکن هم حدود 120 هزار تومان می گیریم که در مقابل هزینه ماهانه هر تایم تمرین در زمین چمن بالاست و این مسئله باعث می شود تا مجبور شویم چیزی هم از جیب بدهیم.

مرادی اضافه کرد: برخی از مربیان فوتبال به خاطر همین مسئله مجبور شده اند که بازیکنان خود را برای تمرین به داخل پارک ها ببرند، چون از پس هزینه های اجاره زمین چمن بر نمی آیند.

این مربی که خودش نیز دارای باشگاه فوتبال زنان است، افزود: درحال حاضر با سختی بسیار توانسته ام تمرین بازیکنانم را به زمین چمن مجموعه ورزشی سجاد ببرم، اما متاسفانه آنجا هم با مشکلات زیادی گریبانگیر هستیم.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه تمام بازیکنان با پوشش کامل تمرینات خود را انجام می دهند و حتی دور تا دور زمین چمن را گونی و بنر نصب کرده ایم، اما هر روز از حراست اعلام می کنند که دختران فوتبالیست نباید در این زمین تمرین کنند و تهدید می کنند که اجازه ادامه تمرینات را به ما نمی دهند.

مرادی اعلام کرد: در صورتی که بخواهند زمین چمن مجموعه ورزشی سجاد را برای تمرین از ما بگیرند، ما هم مانند دیگر زنان فوتبالیست برای ادامه تمریناتمان ناچاریم به پارک ها برویم.

وی گفت: زنان فوتبالیست کرمانشاهی از اداره کل ورزش و جوانان استان انتظار دارند برای رفع این مشکل اقدامی انجام دهد، در غیراینصورت شاهد افت این رشته در کرمانشاه خواهیم بود.

منبع: isna-1400050603833



دیدگاه شما
دیدگاه ها