ورود / عضویت
تاریخ 1400/04/23 ساعت 06:26

ارزشمندترین دختر ایران در کافا: در فوتبال هدف دارم نه آرزو/ می‌خواهم لژیونر شوم

ارزشمندترین دختر ایران در کافا: در فوتبال هدف دارم نه آرزو/ می‌خواهم لژیونر شوم محدثه ذلفی که یکی از فوتبالیست‌های جوان ایران است می‌گوید یکی از اهدافی که دنبال می‌کند لژیونر شدن است و روزی به آن خواهد رسید.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال دختران نوجوان ایران در تورنمنت فوتبال آسیای مرکزی به نام کافا عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد. در پایان این مسابقات محدثه ذلفی به عنوان ارزشمندترین بازیکن انتخاب شد.  

ذلفی در گفت‌وگو با ایسنا از علاقه خود به فوتبال صحبت کرد و گفت: از بچگی به فوتبال علاقه داشتم و آن را انتخاب کردم. ابتدا وارد مدرسه فوتبال سهیلا کیانی شدم و نزدیک به هفت سال است که کارم را شروع کرده‌ام. سال اول در مسابقات کشوری شرکت کردم و از آنجا به تیم ملی دعوت شدم  و اکنون حدود  پنج سال است که در رده‌های نوجوانان و جوانان تیم ملی توپ می‌زنم.  

این بازیکن در مورد نایب قهرمانی در تورنمنت کافا گفت: مسابقات سطح خیلی خوبی داشت و ازبکستان رقیب اصلی ما بود. انتظار داشتیم چهار بازی انجام بدهیم اما به دلیل انصراف قرقیزستان برنامه‌های‌مان تغییر کرد. در دیدار اول مقابل افغانستان نتیجه خوبی گرفتیم و من دو گل زدم. اما متاسفانه مقابل ازبکستان شکست خوردیم. در آخرین مسابقه هم سه بر صفر تاجیکستان را شکست دادیم که من یک گل زدم.  

او به شکست مقابل ازبکستان اشاره و بیان کرد: ما سه جلسه اردو داشتیم و بدون بازی تدارکاتی به تاجیکستان اعزام شدیم که این مسائل باعث شد شکست بخوریم. اگر اردوی طولانی یا مسابه تدارکاتی داشتیم قطعا مقابل ازبکستان پیروز می‌شدیم چون کادر فنی و بازیکنان خیلی زحمت کشیدند.  

ذلفی در مورد کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن کافا گفت: دو سال قبل هم در مسابقات زیر ۱۵ ساله‌های کافا به عنوان ارزشمندترین بازیکن انتخاب شدم. بنابراین امسال هدف اولم قهرمانی تیم ملی و سپس کسب عنوان بهترین بازیکنی تورنمنت بود. از این اتفاق خیلی خوشحال شدم و حس خوبی داشتم.  

این بازیکن یکی از اصلی‌ترین اهداف خود را لژیونرشدن عنوان کرد و گفت: در فوتبال هدف دارم نه آرزو و مطمئنم به آن‌ها می‌رسم. می‌خواهم در لیگ و تیم ملی توپ بزنم و سطحم بالا برود و لژیونر شوم. هم‌چنین برای کشورم، خودم و خانواده‌ام مفید باشم.

او در مورد پیشنهادیی که برای بازی در لیگ برتر دارد بیان کرد: سال گذشته با تیم پالایش گاز ایلام در لیگ برتر شرکت کردم. امسال هم چندین پیشنهاد دارم اما هنوز تصمیم نگرفته‌ام که به کدام تیم قرارداد ببندم.  

ذلفی در مورد وضعیت فوتبال زنان گفت: وضعیت نسبت به سال‌های قبل بهتر شده و بیش‌تر اهمیت می‌دهند. کیفیت مسابقات لیگ هم خوب و راضی کننده است. از فدراسیون تشکر می‌کنم که به فوتبال زنان اهمیت می‌دهند و توجه می‌کنند.  

منبع: isna-1400042316527



دیدگاه شما
دیدگاه ها