ورود / عضویت
تاریخ 1400/04/09 ساعت 08:53

ذوب آهن و خواجوی بر سر میز مذاکره

ماجرای رضایت‌نامه یک میلیاردی در فوتبال زنان چیست؟

ماجرای رضایت‌نامه یک میلیاردی در فوتبال زنان چیست؟ باشگاه ذوب آهن می‌گوید شرطی مبنی بر دریافت یک میلیارد تومان برای فسخ قرارداد یکی از بازیکنان خود در نظر نگرفته است.
به گزارش فوتبالدخت به نقل از ایسنا چند روزی است صحبت‌هایی مبنی بر شرط یک میلیاردی یکی از باشگاه‌های مطرح فوتبال زنان برای موافقت با فسخ قرارداد یکی از بازیکنانش به گوش می‌رسد. پس از گمانه‌زنی در مورد چند باشگاه، بالاخره مشخص شد که این بازیکن زهرا خواجوی، دروازه بان ملی پوش تیم ذوب آهن است که قصد دارد به تیم بم بپیوندد اما گفته می شود باشگاه این شرط عجیب را برایش در نظر گرفته است. این بازیکن قردادی سه ساله با باشگاه ذوب آهن بسته که یک سال آن به پایان رسیده و برای فسخ قرارداد خود باید رضایت‌نامه بگیرد. البته مسئولان ذوب آهن جور دیگری به این موضوع واکنش نشان دادند و اعلام کردند که چنین شرطی برای خواجوی در نظر نگرفته‌اند.

نصیری، مدیر ورزش زنان باشگاه ذوب‌آهن در این مورد گفت: چنین بندی را در نظر نگرفته‌ایم. به او گفتیم خیلی ارزشمند است و از نظر ما این مقدار ارزش دارد اما بازیکنی که دلش با ذوب آهن نباشد فایده ندارد. به همین دلیل گفتیم باشگاه مقابل باید به ما نامه بزند و مدیرعامل در مورد مبلغ رضایت‌نامه صحبت می‌کند. شاید اصلا این مبلغ نباشد. به هر حال این بازیکن سه سال قرارداد دارد و ما او را می‌خواهیم به همین دلیل باید جوری با او صحبت کنیم که ماندگار شود اما در نهایت اگر نخواهد تیم مقابل باید نامه بزند.

او افزود: ذوب آهن مدیرعامل و کمیته انضباطی دارد که بعد از دریافت نامه باشگاه مقابل در مورد مبلغ رضایت نامه تصمیم می‌گیرد. شاید اصلا مدیر عامل باشگاه مقابل با ما توافق کرد و رایگان فسخ کند اما تاکنون نامه‌ای برای ما ارسال نکرده‌اند.
مدیر ورزش زنان باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد پس از دریافت نامه از باشگاه مقابل همین مبلغ در نظر گرفته شود؟ بیان کرد: نمی‌دانم. به خانم خواجوی هم گفتم اول به ما نامه بزنند بعد که مبلغ در نظر گرفته شد، زنگ بزند و بگوید چرا این مبلغ را تعیین کردید.

نصیری در پاسخ به سوال دیگری که با توجه به شرایط فوتبال زنان آیا چنین شرط هایی اخلاقی است؟ گفت: خانم خواجوی اصلا حاضر نمی‌شود به باشگاه مقابل بگوید به ما نامه بزنند. شاید اصلا اینگونه نبود. طرح چنین مبالغی در ابتدا شاید بحث مدیریتی باشد که سقفی را در نظر می‌گیرند تا شاید بازیکن راضی شود و بماند اما همه چیز بعد از دریافت نامه از باشگاه مقابل مشخص می‌شود.


زهرا خواجوی, ذوب آهن اصفهان


دیدگاه شما
دیدگاه ها