ورود / عضویت
تاریخ 1400/04/06 ساعت 16:46

سبک بازى رقیبان را مى‌شناسیم

ایراندوست: خوش‌بین به صعود در جام‌ملت‌ها هستم

ایراندوست: خوش‌بین به صعود در جام‌ملت‌ها هستم سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران از قرعه‌کشی انجام برای مسابقات مقدماتی جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا 2020 ابراز رضایت کرد.
به گزارش فوتبالدخت به نقل از ورزش سه هفته گذشته قرعه‌کشی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا - 2022 هند برگزار شد و تیم ملی فوتبال زنان ایران با هدایت مریم ایراندوست در گروه G رقابت‌ها با تیم‌های ملی اردن و بنگلادش هم‌گروه شد و شاگردان ایراندوست باید شهریورماه برای انجام دو مسابقه حساس خود در مسیر صعود به جام ملت‌ها، عازم بنگلادش شوند.

مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران با ابراز رضایت از قرعه‌ای که برای تیم ملی ایران مشخص شده، گفت: از نظر من این قرعه خوب است؛ چرا که ما با تیم‌هاى اردن و بنگلادش بازى کردیم، سبک بازى آن‌ها را مى‌شناسیم و مى‌توانیم فیلم بازى آن‌ها را ببینیم و آنالیز کنیم؛ در مسابقات قطعا همه تیم‌ها با آمادگى لازم مى‌آیند و هیچ حریفى را نمی‌توان دست گرفت و نمى‌تواند آسان باشد.

او درباره کیفیت رقبا توضیح داد: تیم اردن در مسابقات غرب آسیا همیشه یک رقیب سرسخت براى ما بوده است؛ همچنین بنگلادش هم یک تیم کاملا سرعتى است و باید روى نقاط ضعف و قدرت‌شان کار کنیم؛ اما در نهایت خیلى خوشبین هستم و امیدوارم با تلاشى که کل مجموعه دارند نتیجه لازم را بگیریم تا مردم و تمام فوتبال دوستان را شاد کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران در شرایط ملی‌پوشان ایرانی گفت: ما تقریبا اکثر بازیکنانى که مى‌خواستیم محک بزنیم و در اردوها ببینیم را دعوت کردیم و از بین آنها بهترین‌ها را انتخاب کردیم؛ در اردوى آینده 35 بازیکن رقابت سختى را دارند. این اردوها، اردوهاى آماده سازى است و ما روى نقاط ضعف‌مان بیشتر کار می‌کنیم تا بتوانیم تیم را از همه جهات برای مسابقات آماده کنیم.

ایراندوست در بخش پایانی صحبت‌های خود با قدردانی از حمایت‌های انجام شده، گفت: ممنونم از همه دوست‌داران فوتبال زنان که همه جانبه حمایت کردند، از شکست تیم ملى ناامید نشدند و این به ما انگیزه دو چندانى داد تا بتوانیم بهتر و بهتر تمرین کنیم و با نشاط ادامه بدهیم؛ البته با توجه به زمان کمى که قبل از تورنمنت بلاروس داشتیم، نتوانستیم روى اهداف تاکتیکی خود کار کنیم، اما در حال حاضر زمان لازم وجود دارد. شرایط بازیکنان را سنجیده‌ایم و هدفمان کار روى تاکتیک تیمى هست.



دیدگاه شما
دیدگاه ها