ورود / عضویت
تاریخ 1400/03/20 ساعت 16:25

به خاطر رویارویی با تیم شما بسیار خوشحالیم!

کاپیتان تیم ملی زنان بلاروس: هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین تجربه بین‌المللی باشد

کاپیتان تیم ملی زنان بلاروس: هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین تجربه بین‌المللی باشد آناستازیا لیننیک کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان بلاروس درباره پیروزی تیمش در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی ایران در گفتگویی اختصاصی با فوتبالدخت گفت: ایران همیشه حریف متفاوتی به نسبت سایر حریفان است. دو سال پیش وقتی به تهران سفر کردیم متوجه شدیم فوتبال در نقاط مختلف جهان با شرایط دیگری به نسبت اروپا برگزار می‌شود و این مربوط به نوع پوشش بازیکنان است. هوا در تهران گرم بود اما نه به اندازه بلاروس، با این حال احساس کردیم بازی کردن برای دختران ایران ممکن است دشوار باشد.

لینینک درباره بازی تیمش مقابل ایران گفت: هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین تجربه بین‌المللی و بازی‌های دوستانه باشد. ما بازی ایران و فیلیپین را آنالیز کرده بودیم و فیلم آن را هم دیدیم. آن بازی یک جنگ واقعی در زمین بود. در این دیدار هم ما بسیار با تمرکز و قوی‌تر ظاهر شدیم. ما قبلاً هم توانسته بودیم ایران را با یک یا دو گل شکست دهیم اما نه با این برتری… این پیروزی برای ما بسیار خوشحال کننده بود و اکنون آماده‌ایم با هر حریفی بازی کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان در پایان گفت: برای تیم ما، همه مسابقات بین‌المللی مهم است و ما به خاطر رویارویی با تیم شما بسیار خوشحالیم! برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم.




آناستازیا لیننیک, کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان بلاروس, تیم ملی فوتبال زنان بلاروس


دیدگاه شما
دیدگاه ها