ورود / عضویت
تاریخ 1400/03/02 ساعت 03:20

اولین تمرین اردوی دوم تیم ملی فوتبال زنان برگزار شد

اولین تمرین اردوی دوم تیم ملی فوتبال زنان برگزار شد دور دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان در شرایطی امروز برگزار شد که نیمی از بازیکنان حاضر در اردو به انجام تمرین ریکاوری پرداختند.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از ورزش سه پس از اعلام فهرست 30 نفره تیم ملی فوتبال زنان برای برگزاری دومین مرحله اردوی آماده‌سازی، مشخص شد ایراندوست قصد دارد تا بازیکنان بیشتری را در تیم ملی محک بزند و در نهایت از میان آن‌ها فهرستی 23 نفره را برای سفر به بلاروس و حضور در تورنمنت سه جانبه و بازی مقابل بلاروس و ازبکستان را برگزیند؛ البته که مصدومیت‌ها هم مزید بر علت شد تا سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در فهرست خود تغییراتی را داشته باشد.

مهم‌ترین تغییرات اردوی دوم فوتبال زنان نسبت به اردوی اول، حضور چند بازیکن جدید شاغل در لیگ یک و خط خوردن نام زهرا قنبری که در اردوی هم دعوت شد اما به دلیل مصدومیت حضور پیدا نکرد و البته غیبت یاسمن فرمانی است که مشخص نیست او چرا در اردوی دوم حضور ندارد؛ بازیکنی که در فهرست سفر به بلاروس است و غیبت او در اردوی فعلی جالب‌توجه است.

شاگردان ایراندوست پس از گذراندن تست کرونا، صبح امروز در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را برگزار کردند؛ ملی پوشان پس از نرم دوی، گرم کردن و انجام حرکات کششی، به دو گروه تقسیم شده و فعالیتهای مدنظر سرمربی را اجرا کردند.

با توجه به اینکه رقابتهای لیگ یک طی چند روز گذشته برگزار شده بود، 19 بازیکنی که در مسابقات حضور داشته زیر نظر سمیه شهبازی ریکاوری کردند؛ ضمن آن‌که 12 بازیکن دیگر نیز زیرنظر مریم ایراندوست تمرینات خود را انجام دادند تا نخستین جلسه دومین دور اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان این‌چنین برگزار شود.

هم‌چنین شاگردان ایراندوست در پایان تمرین، عکسی تیمی را به یادگار گرفته تا اولین عکس تیمی تیم ملی فوتبال زنان پس از تغییرات انجام شده و تحول شکل گرفته در یک ماه گذشته، این‌چنین به ثبت برسد.


تیم ملی فوتبال زنان


دیدگاه شما
دیدگاه ها