ورود / عضویت
تاریخ 1400/01/29 ساعت 03:11

واکنش سرمربی سابق تیم فوتسال بانوان به کسر مالیات پاداش قهرمانی

واکنش سرمربی سابق تیم فوتسال بانوان به کسر مالیات پاداش قهرمانی

شهرزاد مظفر سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان ایران در واکنش به کسر مالیات از پاداش قهرمانی تیم فوتسال زنان پس از سه سال گفت: بهتر بود فدراسیون خودش این مالیات را پرداخت می کرد.


به گزارش فوتبالدخت و به نقل از مهر، تیم ملی فوتسال بانوان ایران اردیبهشت سال ۹۷ برای دومین دوره متوالی قهرمان جام ملت‌های زنان آسیا شد.

قرار شد برای این قهرمانی مبلغ ۲۲ میلیون تومان به عنوان پاداش به ملی پوشان و کادر فنی پرداخت شود. روز گذشته و پس از حدود ۳ سال تأخیر و وعده‌های فراوان، پاداش ملی پوشان با کسر مالیات، ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پرداخت شد.

شهرزاد مظفر سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال زنان در واکنش به این اتفاق گفت: از دو دیدگاه باید به این موضوع نگاه کرد. نخست اینکه موسوی، نایب رئیس بانوان کمتر از دو ماه در فدراسیون حضور دارد و توانسته کاری که در طول ۳ سال انجام نشده بود را محقق کند و این نقطه مثبت داستان است.

مظفر ادامه داد: اما کم کردن مالیات باعث شده تا همین نقطه مثبت هم با حرف و حدیث و دلخوری همراه شود. همه به خوبی می‌دانند که مبلغ ۲۲ میلیون تومان امروز با ۳ سال پیش چقدر متفاوت و کم ارزش تر است. خوب بود که این پاداش حداقل با ۲-۳ برابر پرداخت می‌شد.

وی افزود: حداقل که هدفشان این بود ۱۰ درصد مالیات را کم کنند چه بهتر بود که فدراسیون ۱۰ درصد این مبلغ را در نظر می‌گرفت تا بازیکنان حداقل رقم سه سال پیش را دریافت می‌کردند، این کار قشنگ نبود. تمایلی نداریم که راجع به مسائل مالی مدام حرف بزنیم چرا که در شأن ما نیست. آدم دوست ندارد راجع به مسائل مالی صحبت کند ولی ای کاش حداقل که پاداشی را که پرداخت کردند با مبلغ ۳ سال پیش پرداخت می‌شد تا کار وزین تر و بهتر باشد.



فوتسال زنان, تیم ملی فوتسال زنان


دیدگاه شما
دیدگاه ها