ورود / عضویت
تاریخ 1400/01/22 ساعت 04:39

اندونزی و ازبکستان از AFC میزبانی گرفتند

اندونزی و ازبکستان از AFC میزبانی گرفتند کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که دو کشور اندونزی و ازبکستان از مسابقات قهرمانی آسیا زنان در سال ۲۰۲۲ میزبانی خواهند کرد.

به گزارش فوتبالدخت به نقل از خبرورزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که دو کشور اندونزی و ازبکستان از مسابقات قهرمانی آسیا زنان در سال ۲۰۲۲ میزبانی خواهند کرد.
مجمع ای اف سی روز گذشته در بحرین و با حضور شیخ سلمان برگزار شد و در آن علاوه بر صحبت های رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا، تصمیم هایی نیز گرفته شد که از جمله آن ها اعطای میزبانی مسابقات زنان در سال ۲۰۲۲ به دو کشور ازبکستان و اندونزی بود.

طبق اعلام رییس ای اف سی، بازی های زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا باید در ازبکستان برگزار شود و همچنین مسابقات زیر ۱۷ سال به میزبانی اندونزی انجام خواهد شد. آنطور که ای اف سی گفته، این مسابقات باید در فروردین و اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به انجام برسند.

بازی های قهرمانی آسیای زنان در دو رده جوانان و نوجوانان در حالی به اندونزی و ازبکستان محول شده که هر دو با حضور ۸ تیم برگزار خواهند شد. تاکنون ژاپن، کره شمالی، چین و کره جنوبی علاوه بر تیم های میزبان حضور خود را در این بازی ها قطعی کرده‌اند.




مسابقات قهرمانی آسیا زنان, AFC


دیدگاه شما
دیدگاه ها