ورود / عضویت
تاریخ 1399/12/10 ساعت 13:40

باید حواشی فوتبال زنان برداشته شود و زمان از دست ندهیم تا به رنکینگ برگردیم

ایراندوست: از اینکه علی کریمی ۹ رای آورد ناراحت شدم

ایراندوست: از اینکه علی کریمی ۹ رای آورد ناراحت شدم مریم ایراندوست در گفت و گو با خبرنگار فوتبالدخت در رابطه با انتخابات فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: شناختی از رئیس جدید فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم ندارم، شنیدم که در تیم ملی فوتبال دانشجویان بوده و از بدنه فوتبال است. علی کریمی به عنوان کسی که درد فوتبال را کشیده شاید می‌توانست به این رشته کمک کند.
وی ادامه داد: انتخابات را از لایو پیج فوتبالدخت دیدم که حداقل این قسمت از انتخابات در فضایی سالم برگزار شد زیرا همه به یاد داریم در انتخابات چند سال قبل تلفن‌های مشکوکی زده می‌شد.
 کارشناس فوتبال بانوان با بیان اینکه همه ما دوست داشتیم علی کریمی انتخاب شود ولی می‌دانستیم شانس کمی دارد، تصریح کرد: از اینکه علی کریمی ۹ رای آورد ناراحت شدم زیرا به خیلی چیزها شک کردم. برای اولین بار بود که تعداد خانم‌هایی که رای می‌دهند زیاد بود و صحبت‌هایی مبنی بر اینکه به فوتبال زنان رسیدگی می‌شود وجود داشت، به شخصه فکر می‌کردم علی کریمی با عزیزی خادم به دور دوم بیایند ولی این اتفاق رخ نداد. به قول علی کریمی به رای سالم افراد احترام می‌گذاریم، امیدوارم علی کریمی و فوتبالی‌ها دلسرد نشوند و در سال‌های آینده هم شرکت کنند تا افرادی فوتبالی در بدنه فوتبال داشته باشم.
 ایراندوست اضافه کرد: پژمان نوری و مازیار زارع از بدنه باشگاه ملوان هستند که با کمک پدر من و دیگر عزیزان پیشکسوت تا حدودی مشکلات که دو الی سه سال این باشگاه را حل کردند و با تجربه‌ای که در انزلی داشتیم حضور علی کریمی در فدراسیون فوتبال می‌توانست کمک کند.
 وی در خصوص انتخاب شهره موسوی به عنوان ایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال، خاطر نشان کرد: شهره موسوی مدیرعامل بادران است که در بخش مدیریتی کار می‌کند و نخستین زن مدیرعامل یک باشگاه ایرانی است که می‌تواند پیشینه خوبی باشد و عملکرد خوبی حداقل نسبت به دوره قبل داشته باشند.
 کارشناس فوتبال بانوان با اشاره به اینکه اگر فدراسیون فوتبال است به فوتبال اهمیت دهند، گفت: باید حواشی و کم اهمیت جلوه دادن فوتبال زنان برداشته شود، سال‌های زیادی است که برای برابری تلاش می‌کنیم تا تبعیض جنسیت نباشد و جمله کلیشه‌ای که فوتبال مردان ویترین فدراسیون هست را کنار بگذاریم.
 ایراندوست اضافه کرد: مدت طولانی بود که تکلیف خود را نمی‌دانستیم، اما الان رئیس، دبیر و همه اعضای فدراسیون فوتبال مشخص شدند که از آنها انتظار بالایی می‌رود. گروه جوانی هستند امیدوارم از این به بعد زمان را از دست ندهیم و فوتبال بانوان را به رنکینگ برگردانیم تا حداقل به ما فوتبالی‌ها ثابت شود همه چیز برابر پیش می‌رود.


مریم ایراندوست, انتخابات فدراسیون فوتبال, علی کریمی


دیدگاه شما
دیدگاه ها