ورود / عضویت
تاریخ 1399/11/21 ساعت 19:20

صعود شهرداری بم و سپاهان به مرحله نهایی لیگ فوتبال زنان

صعود شهرداری بم و سپاهان به مرحله نهایی لیگ فوتبال زنان به گزارش فوتبالدخت هفته دهم و پایانی لیگ برتر فوتبال زنان در گروه اول امروز(سه شنبه) برگزار شد که در پایان تیم های شهرداری بم و سپاهان اصفهان به مرحله نهایی صعود کردند.

مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتبال زنان با صعود تیم‌های سپاهان و شهرداری بم به دور دوم پایان یافت.
هفته دهم و پایانی لیگ برتر فوتبال زنان در گروه اول امروز(سه شنبه) برگزار شد که در پایان تیم های شهرداری بم و سپاهان اصفهان به مرحله نهایی صعود کردند.
پیش از دیدارهای امروز سه تیم شهرداری بم، سپاهان اصفهان و ذوب آهن اصفهان شانس صعود به مرحله نهایی را داشتند.
در دیداری حساس تیم‌های بم و ذوب‌آهن مقابل هم به میدان رفتند. نیمه اول این دیدار با حساب دو بر یک به سود بم تمام شد، در نیمه دوم تلاش ذوب‌آهن میزبان برای جبران نتیجه به جایی نرسید و در نهایت این تیم اصفهانی با شکست از صعود به مرحله نهایی بازماند.
در دومین دیدار امروز هم سپاهان اصفهان به مصاف نماینده البرز رفت. شاگردان مهناز امیر شقاقی در نیمه اول چهار بار گلزنی کردند. در نیمه دوم نماینده البرز یکی از گل‌ها را جبران کرد اما دیدار این دو تیم با حساب چهار بر یک به پایان رسید.

مرحله نهایی مسابقات با حضور چهار تیم شهرداری بم و سپاهان اصفهان ( از گروه اول) و شهرداری سیرجان و وچان کردستان (از گروه دوم ) برگزار می‌شود. این تیم ها به صورت رفت و برگشت به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا قهرمان دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان مشخص شود.

منبع: ایسنا


شهرداری بم, سپاهان اصفهان, ذوب آهن اصفهان, هیات فوتبال البرز


دیدگاه شما
دیدگاه ها