ورود / عضویت
تاریخ 1399/11/18 ساعت 07:01

متاسفانه نایب رییس مطالبه گری نداریم

مرضیه جعفری: مهره‌چینی در انتخابات فدراسیون رویه خوبی نیست

مرضیه جعفری: مهره‌چینی در انتخابات فدراسیون رویه خوبی نیست به گزارش فوتبالدخت سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری بم گفت: اگر فدراسیون فوتبال در حال مهره‌چینی و خرید رای باشد باید مسئولان ورزش در این زمینه حتماً دخالت کنند و جلوی این رویه را بگیرند.
 مرضیه جعفری اظهار داشت: این شرایط خوب نیست که فدراسیون تلاش کند تا رای زنان را از مجمع انتخاباتی حذف کند. این کار خلاف قانون است. مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ۱۰ اسفند برگزار می‌شود.
 وی افزود: اگر فدراسیون فوتبال در حال مهره‌چینی و خرید رای باشد باید وزارت ورزش در این زمینه حتماً دخالت کند و جلوی این رویه را بگیرد.
 سرمربی تیم شهرداری بم تصریح کرد: کاری به فوتبالی‌ها نداریم و مدیریت ربطی به اینکه آن فرد فوتبالی بوده یا نبوده، ندارد. برای تمامی نامزدهای فدراسیون فوتبال احترام قایل هستم اما حتی یک فوتبالی هم باید مدیر ورزشی خوبی باشد و در اینجا مدیریت خیلی اهمیت دارد.
 وی همچنین گفت: تاکنون لیگ منظمی در فوتبال با مسوولیت «گلاره ناظمی» داشتیم و باشگاه‌ها هم حمایت خوبی دارند. کسانی که مسوول برنامه‌های تیم ملی هستند و حتی برای تیم شهرداری بم که هفت دوره قهرمان لیگ برتر شد انگیزه‌ای ایجاد نکردند تا بازیکنان در تیم ملی با تمرینات مداوم بازی کنند. جدای از آن تیم ملی خوبی هم تشکیل نداده‌اند و این موضوع انگیزه سرمربیان تیم ملی را هم کم کرده است.
 جعفری یادآور شد: نایب رییس فدراسیون فوتبال نباید به خاطر پست خود رودربایستی و تعارف با رییس فدراسیون فوتبال داشته باشد. وی باید همواره در بخش زنان مطالبه‌گر باشد اما متاسفانه چنین نایب رییسی نداریم و امیدوارم در مجمع انتخاباتی فرد مطالبه‌گر و مسوولی این سمت را بپذیرد.



دیدگاه شما
دیدگاه ها