ورود / عضویت
تاریخ 1399/09/21 ساعت 15:53

بازگشت قاتل به صحنه جرم؛

شکست شهرداری بم پس از ۱۰۴۳ روز

شکست شهرداری بم پس از ۱۰۴۳ روز به گزارش فوتبالدخت دیدارهای هفته سوم لیگ فوتبال زنان بعد از ظهر امروز با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد.

در مهمترین دیدار این هفته سپاهان در ورزشگاه صفاییه با نتیجه ۳ بر یک شهرداری بم، مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد و به صدر جدول گروه اول رسید. این در شرایطی است که آخرین شکست شهرداری بم مربوط به ۱۰۴۳ روز پیش و در جریان دیدار این دو تیم و در همین ورزشگاه بود.
در این دیدار هاجر دباغی دبل کرد و شقایق روزبهان یک گل برای زردپوشان به ثمر رساند. تک گل شهرداری بم را فاطمه گرائیلی به ثمر رساند.

در دیگر دیدار مهم هفته وچان کردستان میزبان شهرداری سیرجان بود که این دیدار با نتیجه چهار بر دو به سود سیرجانی ها خاتمه یافت. برای شهرداری سیرجان شبنم بهشت، زهرا علیزاده، افسانه چترنور و هستی فروزنده گلزنی کردند. در طرف مقابل نیز زهرا قنبری دوبار موفق به گلزنی شد.

در ایلام تیم پالایش گاز این شهر، ملوان بندرانزلی بود که با نتیجه یک بر صفر شکست داد. تک گل ایلامی را کوثر عنبری به ثمر رساند.

همچنین همیاری ارومیه میزبان ذوب آهن اصفهان بود که این دیدار با گل های سارا سبزواری (از روی نقطه پنالتی) و رقیه شهبازی به سود اصفهانی ها خاتمه یافت. 

در آخرین دیدار نیز قشقایی شیراز و سارگل بوشهر به مصاف هم رفتند و این دیدار با گلزنی کوثر ایزدپناه با نتیجهیک بر صفر به سود سارگل خاتمه یافت.

تیم فوتبال زنان هیات فوتبال البرز این هفته استراحت داشت.


شهرداری بم, همیاری ارومیه, ذوب آهن اصفهان, سپاهان اصفهان, وچان کردستان, شهرداری سیرجان, قشقایی شیراز, سارگل بوشهر, پالایش گاز ایلام, ملوان بندرانزلی


دیدگاه شما
دیدگاه ها